لیگ برتر فوتبال: تساوی پرخورد پیکان و آلومینیوم / ملوان به رده دوم صعود کرد

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار انجام شد.

لیگ برتر فوتبال: تساوی پرخورد پیکان و آلومینیوم / ملوان به رده دوم صعود کرد

به گزارش مملکت آنلاین، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد. ملوان در بازی مقابل هوادار موفق شد به پنجمین پیروزی فصلش دست یابد و با ۱۹ امتیاز موقتا به رده دوم صعود کند. هوادار هم با ۱۰ امتیاز در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت آبادان هم در خانه مس رفسنجان دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست داد. با این نتیجه صنعت نفت از تیم‌های پایین جدول جدا شد و با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. مس رفسنجان هم با ۱۴ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

آلومینیوم یک - پیکان یک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس تیم فوتبال از ساعت ۱۵ (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف تیم پیکان تهران رفت.

آلومینیوم‌های تا پیش از این بازی با کسب ۱۳ امتیاز در رده نهم جدول قرار داشتند و پیکان نیز با ۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته بود.

نکته جالب توجه در خصوص این بازی تقابل سیدمجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک با تیم فصل گذشته خود بود. همچنین در هفته جاری با اعلام رسمی باشگاه پیکان رسول خطیبی از هدایت این تیم برکنار شد و رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید خودروسازان معرفی شد.

در دقیقه ۵ بازی سامان نریمان جهان با نفوذ از سمت راست تیم پیکان توپ را در درون محوطه جریمه به حامد پاکدل رساند. این بازیکن نیز با یک حرکت انفرادی موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند تا پیکانی‌ها خیلی زود از حریف خود پیش بیافتند.

در دقایق پایانی بازی در نیمه نخست اراکی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که میلاد فخرالدینی با یک ارسال تماشایی توپ را به درون محوطه جریمه پیکان فرستاد و دروازه خودروسازان توسط شاگردان مجتبی حسینی باز شد اما داور بازی این گل را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد تا بازی به جنجال و حاشیه کشیده شود.

بازیکنان آلومینیوم اراک پس از این صحنه به سمت کمک داور بازی رفتند و به دنبال آن حسینی و کادر فنی آلومینیوم وارد میدان شدند و در ادامه عنایتی نیز به این جمع اضافه شد. بحث و مشاجره طرفین بالا گرفت و این موضوع باعث شد تا بازی ۱۰ دقیقه متوقف شود. بعد از دخالت عوامل برگزاری بازی، این بازی از سر گرفته شد و در نهایت داور بعد از گذشت ۶۸ دقیقه سوت پایان بازی را در نیمه اول به صدا در آورد.

با شروع نیمه دوم شاگردان حسینی که به دنبال جبران گل خورده بودند در دقیقه ۶۳ بازی صاحب ضربه ایستگاهی شدند. فخرالدینی که پشت توپ ایستاده بود توپ را به محوطه جریمه فرستاد و حاجی‌عیدی به ضربه سر موفق شد گل مساوی را وارد دروازه پیکان کند.

در پایان این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم به تقسیم امتیازات در اراک رضایت دهند.

هوادار صفر - ملوان یک

 

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با جدال هوادار و ملوان از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در شرایطی در ورزشگاه پاس قوامین پیگیری شد که ملوانی‌ها در صورت برتری شانس حضور موقت در رده دوم جدول را داشتند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم ۴۵ دقیقه نخست را بدون رد و بدل شدن گل به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۶۹ ارسال ملوانی‌ها توسط رضا جعفری از جناح راست باعث شد تا پدرام قاضی‌پور با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کند تا بازی یک بر صفر به سود نماینده شمالی فوتبال ایران شود.

این نتیجه تا پایان ۹۰دقیقه بازی حفظ شد تا ملوانی‌ها یک برد ارزشمند خارج از خانه را در این هفته کسب کنند تا به صورت موقت و با ۱۹ امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند.

مس رفسنجان صفر - صنعت نفت آبادان ۲

تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به مصاف هم رفتند.

احمد محمدی با کمک‌های فرهاد فرهادپور و یعقوب سخندان قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

مس در حالی میزبان صنعت نفت بود که در ۴ بازی اخیرش، ۳ برد و یک باخت به دست آورده بود، در طرف مقابل آبادانی‌ها سه مساوی و یک شکست در ۴ بازی اخیرشان ثبت کرده بودند. مس رفسنجان با توجه به شکست در بازی هفته قبل برابر گل‌گهر به دنبال بازگشت به جاده پیروزی بود و نفتی‌ها هم با توجه اوضاع بحرانی در پی برد و جدا شدن از جمع تیم‌های ته جدولی بودند.

با وجود انگیزه‌های دو تیم برای سه امتیاز اما تلاش آنها در نیمه‌ اول به جایی نرسید تا مس رفسنجان و صنعت نفت با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و این تیم مهمان یعنی صنعت نفت بود که هجومی‌تر بازی را آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ رحیم آلبوغیش با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه لک را باز کرد تا صنعت نفت یک بر صفر جلو بیفتد.

۷ دقیقه بعد صنعت نفت به گل دوم هم رسید. خطای بازیکنان مس در محوطه جریمه، نفت را صاحب ضربه پنالتی کرد و علی یوسف پشت ضربه قرار گرفت و صنعت نفت را ۲ بر صفر پیش انداخت.

در ادامه تلاش مس برای جبران گل‌های خورده در خانه نتیجه‌ای در برنداشت تا در نهایت صنعت نفت آبادان ۲ بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و پس از ۸ هفته این تیم بار دیگر رنگ برد را ببیند و دومین پیروزی شاگردان ویسی در فصل جاری ثبت شود.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و با سه پله صعود در رده یازدهم جدول ایستاد.

مس رفسنجان هم با کسب دومین باخت متوالی، ۱۴ امتیازی و در رده هفتم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر