لیگ برتر فوتبال: گل گهر دربی استان کرمان را برد / دو بازی مساوی شد

به گزارش مملکت آنلاین، هفته دهم لیگ برتر فوتبال آغاز شد.

نبرد ملوان و استقلال خوزستان برنده نداشت

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سیروس قایقران با قضاوت احمد محمدی برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال خوزستان خیلی زود موفق شد در دقیقه ۶ گل اول را به ثمر برساند. روی یک ارسال ضربه ایستگاهی و دفع ناقص مدافعان ملوان، توپ به محکم‌کار رسید و او که از تله آفساید فرار کرده بود، با یک شوت از فاصله نزدیک به زیبایی دروازه افشار صداقت را باز کرد.

ملوان که نمی‌خواست در خانه تن به شکست بدهد، بر فشار حملات خود افزود و سرانجام در دقیقه ۵۳ مزد حملات پرفشار خود را گرفت. ارسال زیبای رضا جعفری در تیر دورتر دروازه استقلال و نقطه کور دروازه‌بان این تیم، به مجید عیدی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند تا انزلی‌چی‌ها ورزشگاه سیروس قایقران را منفجر کنند.

با این وجود، در ادامه تلاش ۲ تیم حاصلی نداشت و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه ملوان ۱۶ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و استقلال خوزستان با چهار امتیاز در رتبه شانزدهم ایستاد.

برد ارزشمند گل گهر در دربی استان کرمان

دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی با قضاوت امیر عرب‌براقی برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید تا شاگردان ساکت الهامی بعد از ۲ برد متوالی در سیرجان تن به شکست بدهند.

خلاف جریان بازی این گل‌گهر میزبان بود که موفق شد در دقیقه ۱۹ گل اول را به ثمر برساند. ضربه روبرتو تورس با دفع ناقص حامد لک همراه شد و توپ به علی اصغر عاشوری رسید تا این بازیکن گل اول را به نام خود ثبت کند.

گل‌گهر توپ و میدان را در اختیار داشت و موفق شد در دقیقه ۳۳ اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد. حرکت ترکیبی عالی گل گهری‌ها از سمت چپ با پاس زمینی ابوالفضل رزاق‌پور همراه شد و تورس با ضربه‌ای محکم توپ را به سقف دروازه حامد لک چسباند. این بازی در نهایت با همین نتیجه ۲ بر صفر به سود گل‌گهر به پایان رسید.

با این نتیجه گل گهر سیرجان ۱۳ امتیازی شد و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت. مس‌رفسنجان نیز با ۱۴ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

شمس آذر مقابل پیکان متوقف شد

دیدار تیم‌های پیکان و شمس‌آذر قزوین از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم‌ها با اختلاف یک امتیاز نسبت به یکدیگر در میانه‌های جدول قرار و انگیزه‌های بالایی برای کسب ۳ امتیاز این دیدار داشتند. خلاف جریان بازی این پیکان میزبان بود که موفق شد در دقیقه ۲۵ گل اول را به ثمر برساند. در حالی که بازیکنان شمس‌آذر توپ ارسالی پیکانی‌ها روی کرنر را برگشت داده بودند، سامان نریمان‌جهان موفق شد با یک ضربه والی تماشایی اولین گل مسابقه را به زیبایی وارد دروازه شمس‌آذر کند.

در ادامه فشار شمس‌آذر برای جبران گل خورده افزایش یافت و سرانجام در دقیقه ۵۶ مزد حملات پرفشار خود را گرفت. ارسال زیبای فراز امامعلی در محوطه جریمه پیکان با ضربه سر رحمان جعفری همراه شد تا این بازیکن که در ابتدای نیمه دوم وارد میدان شده بود، موفق شود گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه شمس‌آذر با ۹ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت و پیکان نیز با ۸ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر