فدراسیون فوتبال بخاطر تیم امید عذرخواهی کرد

سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حذف تیم ملی المپیک از انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی گفت: ما باید مسئولیت این اتفاق را بپذیریم. تک تک ما نسبت به این مساله عذرخواهی می‌کنیم.

فدراسیون فوتبال بخاطر تیم امید عذرخواهی کرد

به گزارش مملکت آنلاین، احسان اصولی بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: همچنان بر راهبرد همکاری با صدا و سیما ایستادیم و این همکاری تداوم دارد. هیچ موقع این راهبرد از ناحیه فدراسیون فوتبال نقض نشد و نمی‌شود.

عذرخواهی فدراسیون فوتبال به خاطر تیم المپیک

اصولی درباره حذف تیم المپیک از مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی گفت: ما باید مسئولیت این اتفاق را بپذیریم. تک تک ما نسبت به این مساله عذرخواهی می‌کنیم. در رابطه با این مساله آسیب‌شناسی جدی خواهیم کرد و آقای عنایتی می‌آیند و با او و دوستان صحبت خواهیم کرد. ما در تیم ملی امید به وحدت رویه رسیدیم و این نقطه می‌تواند ما را از این چالش‌ها دور کند. تکلیف دوگانگی در مدیریت این تیم روشن خواهد شد و فدراسیون این مساله را دنبال خواهد کرد. تیم المپیک با زیست دوگانه به نتیجه نمی‌رسد.

عضو هیات رییسه فدراسیون ادامه داد: این به این معنی نیست کمیته ملی المپیک کوتاهی کرده است. به هر حال باید مشکل این دوگانگی حل شود. همه مسئولان تیم المپیک در این رابطه عذرخواهی کردند. مردم ما نسبت به این موضوع انتظار دارند و ما نیز تلاش خواهیم کرد این مسائل را حل کنیم.

او درباره مصدومیت پورعلی گنجی و صحبت گل محمدی در خصوص عذرخواهی نکردن فدراسیون از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: ان‌شاءالله موفق باشند!

نظر نهایی قلعه‌نویی درباره ادامه همکاری با عنایتی

اصولی در رابطه با ادامه همکاری با رضا عنایتی بیان کرد: تیم ملی امید و بزرگسالان یک زنجیره به‌هم پیوسته هستند. نظر آقای قلعه‌نویی در این خصوص مهم است و در این بحث هم نظر او موثر خواهد بود. این یک پروسه فنی است که به زودی آغاز خواهد شد.

او درباره قرارداد اسپانسری تیم ملی عنوان کرد: قرارداد اسپانسری داریم که فدراسیون بر اساس آن عمل می‌کند. متاسفانه به سختی می‌توانیم نسبت به جذب اسپانسر عمل کنیم چون شرایط اقتصادی کشور به هر حال خوب نیست.

صداوسیما به نفع فوتبال تصمیم بگیرد

احسان اصولی همچنین اظهار کرد: در ابتدای جلسه ریاست فدراسیون فوتبال گزارشی از روند فدراسیون دادند و مدیر تیم ملی هم گزارشی از عملکرد تیم ملی در اردن ارائه کردند. در ادامه ریاست فدراسیون نسبت به اتفاقاتی که سرزمین فلسطین و غزه رخ می‌دهد واکنش نشان داد و اعضای هیات رئیسه این اتفاقات را محکوم کردند و تاکید شد همراهی‌های نمادین انجام شود. از تیم ملی هم تشکر شد که همدلی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

وی ادامه داد: درباره نمایندگان ایران در آسیا هم صحبت شد و تصمیماتی درباره سهمیه‌ها گرفته شد که جزئیات در سایت فدراسیون منتشر خواهد شد.

او در ادامه گفت: در راستای سازماندهی بخش‌های اداری در فدراسیون فوتبال اتفاقاتی در حالا رخ دادن است. در خصوص اعزام‌های تیم ملی و بحث مراسم‌های استقبال از تیم‌ها هم صحبت شد که پروتکلی داشته باشیم.

اصولی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اینکه آیا حسین بادامکی رئیس هیات فوتبال مشهد است؟ گفت: بله! او رئیس هیات فوتبال مشهد است و بحث معاونت پرسپولیس هم امروز رخ داد. حالا باید درباره ریاست هیات فوتبال مشهد با او صحبت کنیم.

وی درباره موضوع حق پخش تلویزیونی هم گفت: فوتبال یک جزیره مجزا نیست و برای ما راهبرد یار دوازدهم بودن صداوسیما راهبرد جدی است. از سوی فدراسیون فوتبال این پیمان نقض نشده است. از دوستان خود در صداوسیما می‌خواهیم به نفع فوتبال تصمیم بگیرند. برخی نکاتی که در برخی برنامه‌های مطرح می‌شود آیا به فوتبال کمک می‌کند؟ برخی از این مسائل دیگر  شخصی شده است. ما بر راهبرد خود ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر