سه بازیکن پرسپولیسی تیم امید جدا می‌شوند

سه‌ملی‌پوش پرسپولیس حاضر در اردوی تیم امید در هانگژو طبق توافق قبلی با فدراسیون فوتبال، امشب برای همراهی پرسپولیس در بازی با الدحیل راهی دوحه قطر خواهند شد.

سه بازیکن پرسپولیسی تیم امید جدا می‌شوند

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال امید کشورمان عصر امروز با پیروزی برابر تایلند به یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی صعود کرد.

پس از این بازی قرار است با وجود مخالفت رضا عنایتی سه بازیکن پرسپولیس برای همراهی این تیم بازی هفته دوم لیگ قهرمانان برابر الدحیل از هانگژو راهی دوحه می‌شوند.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای با اشاره به بازگشت بازیکنان امید این تیم از چین، نوشت: باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک پیروزی تیم ملی امید ایران برابر تیم ملی تایلند در مرحله یک‌هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند با توجه به همکاری‌ و توافق‌ها بین باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران و هماهنگی‌ها بین رضا درویش و مهدی تاج؛ محمد عمری، یاسین سلمانی و محمد مهدی احمدی برای بازی پرسپولیس مقابل الدحیل، امشب هانگژو را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد تا به جمع سرخپوشان ملحق شوند.

باشگاه پرسپولیس پس از بازی با النصر عربستان با وجود آسیب‌دیدگی دو بازیکن کلیدی خود و نیاز فنی به ملی‌پوشان امید، این سه بازیکن را با توجه به توافق صورت گرفته در اختیار تیم ملی امید قرار داده بود. توافق با فدراسیون فوتبال که مورد تایید ریاست محترم فدراسیون فوتبال نیز قرار گرفت این بود که پرسپولیس با توجه به اهمیت بازی‌های نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، ملی پوشان پرسپولیس پس از بازی با تایلند، راهی دوحه شوند.باشگاه پرسپولیس بر این اساس بلیت پرواز مستقیم این بازیکنان از چین به قطر را برای ساعت ۵ دقیقه بامداد به وقت هانگژو (۱۹:۳۵ دقیقه امشب به وقت تهران) رزرو کرده است و طبق برنامه پرواز آنها حدود ساعت ۴ بامداد به وقت دوحه (۴:۳۰ دقیقه بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران) به زمین خواهد نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظر