سرمربی جدید چوکا تالش معرفی شد

مالک باشگاه چوکا تالش گفت: داریوش هرمزی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

سرمربی جدید چوکا تالش معرفی شد

به گزارش مملکت آنلاین، امید قهوه مالک باشگاه چوکای تالش روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با داریوش هرمزی قرارداد امضاء کردیم و وی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد تا چوکا را در رقابت های دسته دوم کشور هدایت کند.

وی افزود: پس از برپایی جلسات متعدد و فشرده با هرمزی به توافق نهایی رسیدیم و از وجود این مربی در فصل جاری استفاده خواهیم کرد و امیدوارم که با حضور وی تیم چوکا نتایج خوبی را کسب کند.

وی ادامه داد: البته سرمربی جدید تیم فوتبال چوکا تالش بازیکنانی را مد نظر دارد که طی روزهای آینده برای جذب بازیکنان موردنظر وارد مذاکره خواهیم شد تا بتوانیم با آنان قرارداد امضاء کنیم.

مالک باشگاه چوکا تالش بیان کرد: گرچه زمان زیادی را از دست دادیم، اما با اتحاد و همدلی مسئولان، کادرفنی، بازیکنان و طرفداران تیم چوکا و با تجارب و توانایی‌های بالای سرمربی جدید، امیدواریم این تیم به لیگ دسته یک صعود کند.

قهوه خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با سرمربی جدید، تمرینات تیم از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد و همزمان با آغاز تمرینات، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را نیز انجام خواهیم داد.

داریوش هرمزی سرمربی جدید چوکای تالش سابقه حضور در تیم‌های فجرسپاسی شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال ملاثانی، قشقایی شیراز، ۹۰ ارومیه و خلیج فارس ماهشهر را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر