استقلال باز هم محکوم و جریمه شد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه صادر کرد.

استقلال باز هم محکوم و جریمه شد

آرا کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال به این شرح است:

به گزارش مملکت آنلاین، با توجه به شکایت مهدی نیایش‌پور از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین در پی شکایت مهدی ایزدی از باشگاه مس شهربابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۶ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

از طرفی نیز در پرونده شکایت بهزاد سلطانی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۷ میلیون و ۵۵۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین با توجه به شکایت میلاد غریبی از باشگاه خیبر خرم‌آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

گفتنی است در پرونده شکایت مرتضی ذبیحی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر