سیدحسین حسینی با قرارداد سفید در استقلال ماند

حسین حسینی که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر اخبار و شایعات زیادی درباره آینده او وجود داشت، قراردادش را به مدت ۲ سال دیگر با استقلال تمدید کرد.

سیدحسین حسینی با قرارداد سفید در استقلال ماند

به گزارش مملکت آنلاین، روابط عمومی باشگاه استقلال با اشاره به دو ساله بودن قرارداد کاپیتان فصل گذشته استقلال اینطور خبر توافق با حسین حسینی را با اشاره به سفید بودن قراردادش منتشر کرده است: «سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان فصل گذشته استقلال، پس از جلسه با جواد نکونام، سرمربی محترم این تیم، امشب در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و قراردادی به مدت دو فصل با استقلال امضا کرد. گفتنی است قرارداد این دروازه‌بان با استقلال سفید امضا شده و باشگاه استقلال بابت این همکاری و همراهی از کاپیتان خود کمال تشکر را دارد.»

توافق حسینی با کادر فنی و به طبع آن مدیران استقلال برای ادامه همکاری در حالی در فاصله چند روز مانده تا شروع مسابقات لیگ بیست و سوم نهایی شد، که پس از پایان مسابقات لیگ برتر که با ناکامی آبی‌پوشان در کسب قهرمانی لیگ و جام حذفی همراه شد، هجمه زیادی از سوی هواداران روی کاپیتانشان ایجاد شد و به همین دلیل هم حسین حسینی با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

البته این اولین مرتبه نیست که حسینی طی ۱۱ سال حضور مداوم در اردوی آبی‌پوشان پایتخت با هواداران تیم محبوبش خداحافظی کرده بود و او دو مرتبه دیگر هم در شرایط مشابهی قرار گرفته بود و درنهایت به تصمیم مشابهی رسیده بود.

حسینی که چند روز پیش با بازگشت به تمرینات استقلال خبرساز شده بود، ساعتی پیش در حالی که سایر بازیکنان زیر نظر جواد نکونام در کمپ حجازی در حال تمرین بودند، در محل باشگاه حاضر شد و آنطور که باشگاه بر آن تاکید کرده، قراردادی دو ساله را به صورت سفید برای مساعدت با شرایط مالی باشگاه به امضا رسانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر