احتمال بازگشت دوباره سیدحسین حسینی به استقلال

کاپیتان استقلالی‌ها به احتمال فراوان به تیم خود برمی‌گردد و در لیگ بیست و سوم نیز پیراهن آبی پوشان را بر تن می‌کند.

احتمال بازگشت دوباره سیدحسین حسینی به استقلال

به گزارش مملکت آنلاین، رخ دادن اتفاقات عجیب در استقلال دیگر به امری بدیهی تبدیل شده است؛ باشگاه استقلال در حال گذراندن سومین روز بدون مدیرعامل است و آبی پوشان منتظرند تا مدیرعامل جدید خود را بشناسند.

در این شرایط نقل و انتقالات استقلال اهمیت زیادی دارد؛ در حالی که همه تیم‌ها مشغول یارگیری‌اند، نبود مدیرعامل استقلال سبب شده تا دست جواد نکونام در این امر خالی بماند و از این شرایط نگران‌کننده پیش‌بینی می‌شود.

یکی از دغدغه‌های اصلی جواد نکونام سرمربی استقلال و طرفداران این تیم به خط دروازه برمی‌گردد. جایی که سیدحسین حسینی چند روز پیش از هواداران خداحافظی کرد و تلاش‌ها برای جذب علیرضا بیرانوند هم به جایی نرسید. استقلالی‌ها در حال حاضر علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر را در اختیار دارند، اما نکونام به دنبال تقویت خط دروازه‌اش است.

از این رو زمزمه بازگشت سیدحسین حسینی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها در چند سال گذشته به واسطه حواشی و فشارهای عجیبی که تحمل کرد، حالا در آستانه بازگشت قرار گرفته است. حسینی که در سال‌های قبل نیز دوبار از هواداران خداحافظی کرد و برگشت، حالا با شرایط موجود احتمالا برای سومین بار باید بعد از انتشار پیام خداحافظی برگردد و کارش را جلو ببرد.

یک گلر اسپانیایی رقیب حسینی برای حضور در استقلال بود اما با شرایط موجود حضور این دروازه‌بان هم تقریبا منتفی شده و گزینه اول نکونام برای خط دروازه کسی نیست جز سیدحسین حسینی.

از سوی دیگر شنیده می‌شود که محمدرضا خالدآبادی، گلر تیم ملی امید، دیگر گزینه استقلالی‌هاست. با توجه به کاهش سهمیه بزرگسال نکونام بدش نمی‌آید که خالدآبادی زیر 23 سال را به خدمت بگیرد و از او در کنار حسینی استفاده کند. البته که این مسئله نیازمند همکاری باشگاه هوادار در صدور رضایتنامه است.

اگر حسینی با استقلال تمدید کند و خالدآبادی نیز اضافه شود، آن وقت علیرضا رضایی قصد جدایی خواهد کرد. او می‌خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند و با وجود قرارداد یک‌ساله در صورتی که معادلات دروازه طبق شرایط بالا پیش برود، احتمالا شاهد صدور رضایتنامه رضایی و حضور او در تیم دیگری باشیم.

هرچه هست، سیدحسین حسینی در صورت بازگشت به استقلال انگیزه زیادی برای موفقیت خواهد داشت؛ او که در لیگ بیست و یکم با نمایش‌های فوق العاده نقشی مهم در قهرمانی استقلال داشت و به واسطه همین عملکرد به جام جهانی رفت، حالا برای بازگشت به شرایط خوب انگیزه زیادی دارد و بی‌شک بعد از تمدید قرارداد طور دیگری کار را جلو خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر