ادامه بحران باشگاه ملوان: سرمربی قرارداد نبسته است

باشگاه ملوان که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، هنوز نتوانسته با سرمربی جدید خود قرارداد ببندد.

ادامه بحران باشگاه ملوان: سرمربی قرارداد نبسته است

به گزارش مملکت آنلاین، سی‌ام اردیبهشت ماه بود که پژمان نوری و مازیار زارع مدیرعامل و سرمربی ملوان از قوهای سپید جدا شدند؛ اما پس از آن خبرهایی رسید که احمد دنیامالی به پژمان نوری پیشنهاد سرمربیگری تیم ملوان را داده؛ اما وی نپذیرفت.

در نهایت بعد از وقفه‌ای طولانی و اعتراض هواداران و تعلل باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید، دنیامالی رئیس مجمع باشگاه ملوان یازدهم تیر ماه مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته ذوب آهن را به عنوان سرمربی جدید قوهای سپید انتخاب کرد.

تارتار هم از یازدهم تیر نخستین تمرین تیم فوتبال ملوان را با محمد نوری و حسین پاشایی به عنوان مربی، منصور اینانلو مربی دروازه‌بان‌ها و امیر مکوندی مربی بدنساز آغاز کرد؛ اما خبرها حاکی از ان است که قرارداد این سرمربی هنوز منعقد نشده زیرا باشگاه مدیرعاملی انتخاب نکرده تا قرارداد وی رسمی شود. تارتار حتی در تمرین امروز ملوان نیز حضور پیدا نکرده است.

یکی از دلایل اصلی عدم انعقاد قرارداد با ملوان نبود حامیان مالی است و به همین دلیل مهدی تارتار هم برای حضور در این تیم دچار شک و تردید شده است و به نظر می‌رسد که هیئت مدیره این باشگاه برای برطرف کردن چالش مشکلات مالی این باشگاه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

در کنار آن خبرهایی مبنی بر انتخاب آرش فهمیده به عنوان مدیرعامل این باشگاه شنیده می‌شود که تنها گزینه قطعی دنیامالی است. فهمیده یکی از اعضای هیئت‌مدیره ملوان به شمار می‌رود. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که ناخدا برومند نیز به عنوان مدیر تیم انتخاب خواهد شد.

تیم فوتبال ملوان در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال با ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر