برخی از هیات‌های انجمن‌های ورزشی استانها مانع توسعه رشته پیکلبال می‌شوند!

رئیس انجمن پیکلبال ایران معتقد است برخی انجمن‌های ورزشی، نمی‌خواهند ورزش محبوب پیکلبال، توسعه پیدا کند.

برخی از هیات‌های انجمن‌های ورزشی استانها مانع توسعه رشته پیکلبال می‌شوند!

به گزارش مملکت آنلاین، حسن مهاجر رئیس و بنیانگذار پیکلبال در ایران اظهار داشت: با توجه به محبوبیت رشته پیکلبال در جهان بویژه در ایران و استقبال بیش از پیش علاقمندان در سنین مختلف از این رشته ورزشی جدید متاسفانه شاهد هستیم برخی از هیات‌های انجمن‌های ورزشی در برخی از استانها مانع توسعه این رشته جذاب و مهیج می شوند.

سرپرست کمیته پیکلبال ایران افزود: متاسفانه شاهد هستیم برخی از رئسای هیات‌های انجمن‌های ورزشی استانها متمرکز در یک رشته خاصی مورد علاقه خود دارند و دیگر به وظایف قانونی و رسالت خود به توسعه دیگر رشته‌های ورزشی توجه ای ندارند. ما در این خصوص طی نامه رسمی به فدراسیون انجمن های ورزشی این موضوع را اعلام کردیم که متاسفانه اقدام جدی صورت نگرفته است!

مهاجر گفت: پیکلبال در حدود شش ماهی که بطور رسمی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده دستاوردهای مهمی داشته و در حال حاضر این رشته در بیش از ده استان کشور فعال و درخواست پنج استان دیگر هم در دست بررسی و صدور ابلاغ است.

وی اضافه کرد: خوشبخانه پیکلبال از سوی عموم مردم مورد استقبال قرار گرفته  و در میان بانوان عزیز ایران که در واقع یکی از نیازهای اساسی این بخش از جامعه به سلامت جسم و روح است نیز مورد استقبال و توجه قرار گرفته است.

مهاجر گفت: امیدواریم مسئولین ورزش کشور توجه ویژه‌ای به پیکلبال داشته باشند و بتوانیم هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی به دستاوردهای قابل توجهی برای ایران اسلامی دست یابیم.

در پایان سرپرست کمیته پیکلبال ایران گزارش داد ما اخیرا اولین دوره کلاس مربیگری و داوری این رشته را به میزبانی استان آذربایجان‌غربی در مجموعه تخصصی پیکلبال ارومیه برگزار کردیم و در نظر داریم به زودی این دوره را برای بانوان عزیز و علاقمند به پیکلبال برگزار نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر