اولین مجموعه تخصصی پیکل‌بال کشور در ارومیه آماده افتتاح شد

اولین مجموعه تخصصی پیکل‌بال کشور در ارومیه افتتاح خواهد شد .

اولین مجموعه تخصصی پیکل‌بال کشور در ارومیه آماده افتتاح شد

به گزارش مملکت آنلاین، رامین امید باراندوزی سرپرست کمیته پیکلبال استان آذربایجان‌غربی و سرپرست امور استان‌های کمیته پیکل بال کشورمان افزود:  اولین مجموعه تخصصی پیکلبال کشور با ۴ زمین بازی احداث شده و ۱۶ خردادماه با حضور مسئولین ورزشی کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

وی گفت: بعد از افتتاح این مجموعه، دوره‌های آموزشی کلاس درجه ۳ داوری و مربیگری این رشته ورزشی در شهر ارومیه آغاز خواهدشد و در این دوره نفراتی از نقاط مختلف کشور در دوره شرکت خواهندکرد.

باراندونزی با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی جزو نخستین استان‌های کشور دریافت کننده مجوز فعالیت این رشته ورزشی در کشور است اظهار کرد: هم‌اکنون چهار نماینده از استان مسئولیت‌های اجرایی در کمیته پیکلبال کشور دارند.

پیکلبال ورزشی جذاب و جهانی برای تمامی سنین می باشد که در حال حاضر یکی از سریعترین ورزش‌های در حال رشد جهان به شمار می‌رود و یکی از رشته‌های قطعی المپیک سال ۲۰۲۸ لس آنجلس آمریکا به شمار می‌رود.

«رامین امید باراندوزی» به عنوان سرپرست امور استان‌ها، «سعاد وفاپیشه» به عنوان سرپرست کمیته داوران، «سینا پسران افشاریان» به عنوان سرپرست کمیته روابط عمومی و «اکبر نصیری» به عنوان عضو کمیته اجرایی نمایندگان استان آذربایجان‌غربی در کمیته کشوری پیکلبال را برعهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر