سه مربی بزرگ لالیگایی در راه تراکتور تبریز

مدیر عامل باشگاه تراکتور از تغییر در کادر فنی تیم تراکتور خبر داد و گفت: سه مربی که سابقه کادر در لالیگا را دارند از فصل آتی در کنار پاکو خمس با باشگاه همکاری می کنند.

سه مربی بزرگ لالیگایی در راه تراکتور تبریز

به گزارش مملکت آنلاین، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگویی درخصوص برنامه باشگاه برای آماده‌سازی تیم تراکتور برای فصل آتی بیان داشت: همانگونه که پیش از این نیز عنوان شده، هدف‌گذاری هیئت‌مدیره بر مبنای آماده‌سازی تیمی قدرتمند برای فصل جدید مسابقات قرار گرفته و در همین راستا از چند ماه قبل اقدام به تمدید قرارداد سرمربی تیم و برخی بازیکنان شاخص و تأثیرگذار کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات، پاکو خمس با مشخص شدن تعداد سهمیه بازیکنان خارجی از سوی فدراسیون فوتبال، فهرست بازیکنان خروجی و همچنین لیست بازیکنان مورد نیاز را در اختیار ما قرارداده است و ما هم براساس این لیست اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. قرارداد هشت بازیکن با باشگاه به اتمام رسیده و در حال تمدید قرارداد برخی از آنان براساس نظر کادرفنی هستیم.

وی با بیان اینکه مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان در دفتر تهران آغاز شده است، افزود: با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ مبنی بر کنترل بیشتر قراردادها، در نظر داریم که کلیه قراردادهای بازیکنان و کادرفنی در چارچوب این مقررات تنظیم شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در رابطه با برگزاری اردوی پیش فصل نیز اظهار داشت: براساس درخواست پاکو خمس اردوی پیش فصل به مدت ۲ هفته طی تیرماه در یکی از مجهزترین کمپ‌های استانبول برگزار می‌شود و در همین راستا دو نفر به‌عنوان نماینده باشگاه طی هفته جاری از این کمپ بازدید خواهند کرد.

نصیرزاده همچنین از تغییرات در کادرفنی تیم خبر داد و عنوان داشت: سه مربی که سابقه کادر در لالیگا را دارند از فصل آتی در کنار پاکو خمس با باشگاه همکاری خواهند داشت که از اردوی ترکیه به تیم ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر