اتفاقی که فقط در ایران رخ می‌دهد

تماس سرمربی رقیب با مدیرعامل باشگاه دیگر برای جذب ستاره آنها!

در اتفاقی عجیب، سرمربی خارجی استقلال در تماس با مدیرعامل تراکتور خواستار بهترین پاسور لیگ شد!

تماس سرمربی رقیب با مدیرعامل باشگاه دیگر برای جذب ستاره آنها!

به گزارش مملکت آنلاین، ریکاردو آلوز ستاره برزیلی تراکتور که تا این هفته بهترین پاسور لیگ برتر به شمار می‌رود به شدت مورد توجه استقلال قرار گرفته بطوریکه فتح‌الله‌زاده مدیرعامل آبی‌ها چند بار بصورت رسمی خواستار جذب او شد که با پاسخ منفی پرشورها مواجه شد.

با این حال، اتفاق بسیار جالب و در نوع خود عجیبی در این خصوص رخ داده است و آن، تماس شخصی ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تیم تبریزی بوده است. ماجرا از این قرار است که ساپینتو بعد از شنیدن خبر مخالفت باشگاه تراکتور با درخواست استقلال مبنی بر جذب آلوز، با تلفن شخصی با نصیرزاده تماس می‌گیرد و از طریق مترجمش، نیاز جدی خود به این بازیکن هم‌وطنش را اعلام و از مدیرعامل تراکتور درخواست می‌کند تا با این انتقال موافقت کند.

تماس عجیبی که البته با پاسخ صریح نصیرزاده مبنی بر مخالفتش با این انتقال همراه شد. مدیرعامل تراکتور در پاسخ به سرمربی استقلال عنوان کرده که هرگز نمی‌تواند با انتقال ارزشمندترین و موثرترین ستاره تیمش به استقلال موافقت کند و چنین اجازه‌ای را صادر نمی‌کند.

نصیرزاده که پیش‌تر و در چندین مرتبه در رسانه‌ها ریکاردو آلوز را به عنوان مهره غیرقابل‌فروش تیمش خوانده بود، در این تماس با حفظ احترام و جایگاه سرمربی استقلال از ملاحظات کاری خود پیرامون حفظ منافع باشگاه تحت مدیریتش سخن به میان آورد و ساپینتو را متقاعد کرد که اجازه موافقت با چنین انتقالی را ندارد.

تماس مستقیم یک سرمربی با مدیرعامل رقیب اتفاقی است که تنها و تنها در لیگ برتر ایران رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر