همه‌چی به نفع قرمزها / پرسپولیس به سختی پیکان را برد و دوباره صدرنشین شد

پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل پیکان، صدرجدول را از سپاهان پس گرفت و همچنان امید اول قهرمانی در لیگ برتر است.

همه‌چی به نفع قرمزها / پرسپولیس به سختی پیکان را برد و دوباره صدرنشین شد

به گزارش مملکت آنلاین، پرسپولیس در جریان هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان گل‌محمدی تمام شد و این تیم صدرجدول را با ۶۰ امتیاز پس گرفت و بالاتر از سپاهان قرار گرفت.

پرسپولیس با ۶۰ امتیاز، سپاهان با ۵۹ امتیاز و استقلال با ۵۶ امتیاز تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی هستند.

پیکان صفر – پرسپولیس یک

گل‌ها: مهدی ترابی در دقیقه ۸۰ (پنالتی) برای پرسپولیس

کارت زرد: منصور باقری و ساسان حسینی از پیکان - لئاندرو پریرا از پرسپولیس

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، علی نعمتی (۴۶- لئاندرو پریرا)، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی (۷۰- امید عالیشاه)، مهدی ترابی (۹۱- محمد عمری)، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر (۵۸- مهدی عبدی) (۹۱- گولسیانی).

ترکیب پیکان: رشید مظاهری، محمدعلی کاظمی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، امیر طاهر، محمدجواد آزاده (۶۸- مهدی لیموچی)، منصور باقری، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدمهدی لطفی، ابراهیم صالحی (۶۸- ساسان حسینی)، شرزود تمیروف.

موقعیت‌های حساس

نیمه اول

دقیقه ۸: پاس در عرض اسماعیلی‌فر به مقابل محوطه جریمه به آل‌کثیر رسید اما این بازیکن ضربه بدی به توپ زد و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۱۴، ارسال مهدی ترابی به روی دروازه به آل‌کثیر رسید اما ضربه سر او بد بود و به خارج از فضای دروازه رفت.

دقیقه ۱۶: توپ به علیرضا بیرانوند رسید اما او زیر فشار ابراهیم صاحلی قصد فریب این بازیکن را داشت که با تکل به موقع صالحی همراه بود اما با خوش‌شانسی توپ به پرسپولیسی‌ها رسید و دور شد.

دقیقه ۲۳: مهدی ترابی با دریبل دو بازیکن پیکان به سمت دروازه مظاهری شوت زد که مدافع پیکان با ضربه سر جلوی ورود توپ به دروازه را گرفت.

دقیقه ۳۸: فشار زیاد پرسپولیس روی دروازه پیکان با نفرات زیاد در نهایت با شوت سعید صادقی راهی کرنر شد.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۳: شوت از راه دور فرشاد فرجی با اختلاف اندک از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت. در این صحنه بازیکنان پیکان اعتقاد داشتند که پرسپولیس باید بازی جوانمردانه را انجام می‌داد و به خاطر بازیکن مصدوم پیکان توپ را به بیرون می‌زد.

دقیقه ۵۵: ارسال مهدی ترابی به روی دروازه با ضربه سر آل‌کثیر در آغوش مظاهری جای گرفت.

دقیقه ۵۷: پرتاب اوت از سوی وحید امیری به داخل محوطه جریمه پیکان با ضربه سر پریرا به آرامی در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۶۱:شوت پورعلی‌گنجی از مقابل محوطه جریمه با فاصله نزدیک از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: ارسال توپ به روی دروازه با ضربه سر پریرا همراه بود که در آستانه ورود به دروازه، مظاهری با پرش بلند مانع از گل پرسپولیس شد و توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۷۷: پیکان روی ضدحمله صاحب موقعیت شد و ارسال توپ به داخل محوطه جریمه، قبل از رسیدن به تمیروف، با انگشت بیرانوند برخورد کرد و به همین دلیل عرض دروازه را طی کرد و گل نشد.

دقیقه ۷۸: ارسال توپ به داخل محوطه پیکان با نفوذ پریرا همراه بود که در این صحنه او سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۸۰ (گل برای پرسپولیس): مهدی ترابی شوت خود را از روی نقطه پنالتی به وسط دروازه کوبید و پرسپولیس با یک گل جلو افتاد.

دقیقه ۸۸: بازیکنان پیکان موقعیتی را در داخل محوطه جریمه پرسپولیس خلق کردند که شوت بازیکن این تیم در آغوش بیرانوند قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر