بازی پرسپولیس و پیکان به ورزشگاه آزادی منتقل شد!

در فاصله ساعات کوتاه باقیمانده تا دیدار دو پیکان و پرسپولیس در نهایت تصمیم به انجام این بازی در استادیوم آزادی گرفته شد.

بازی پرسپولیس و پیکان به ورزشگاه آزادی منتقل شد!

به گزارش مملکت آنلاین، در شرایطی که طی روزهای اخیر بحث زیادی در خصوص استادیوم میزبانی پیکان مقابل پرسپولیس شکل گرفته بود، در نهایت در جلسه هماهنگی امروز با حضور نمایندگان شورای تامین، تصمیم به برگزاری این بازی در استادیوم آزادی گرفته شد.

پیش از این قرار بود این بازی در استادیوم انقلاب کرج که دیدارهای میزبانی پیکان در آن برگزار می‌شود انجام شود که شورای تامین با حضور هواداران مخالفت کرده بود.

در ادامه تصمیم بر این شد که این بازی در استادیوم دستگردی برگزار شود؛ استادیومی که شرایط حضور هواداران را ندارد و مجموعه پرسپولیس به شدت با این موضوع مخالفت کرد و مدعی شده بود با توجه به حساسیت بازی‌های سه هفته پایانی، آنها نیز باید هواداران خود را در اختیار داشته باشند و فرصت حضور آنها در استادیوم شکل گیرد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس حتی در تصمیمی قاطع و در گفتگو با ورزش سه از تصمیم این باشگاه برای عدم حضور در این بازی در صورتی که اجازه همراهی هواداران شکل نگیرد، خبر داده بود و مدعی شده بود آنها در هر استادیومی حاضر به بازی با حریف خواهند بود در صورتی که اجازه حضور هواداران داده شود.

در ادامه اکنون در فاصله ۴۸ ساعت تا این بازی و در جلسه هماهنگی، شورای تامین رای به انجام این بازی در استادیوم آزادی داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر