محروم شدن ۳ نفر از ورود به ورزشگاه‌ها و سالن‌ها

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود برای دو مسابقه جنجالی لیگ یک را صادر کرد.

محروم شدن ۳ نفر از ورود به ورزشگاه‌ها و سالن‌ها

به گزارش مملکت آنلاین، بر حسب گزارش مقام‌های رسمی مسابقه بین تیم‌های شهرداری همدان و فجر شهید سپاسی از سری رقابت‌های لیگ دسته اول در هفته سی و یکم که در همدان برگزار شد، از سوی امیر جمشیدیان، مربی و فردین نجفی، بازیکن تیم شهرداری همدان تخلفاتی منعکس شده است.

از آن جایی که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه درخور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبردگان از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم هستند و لازم است ظرف مدت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند. رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

در این مسابقه داور وسط بازی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و همین امر باعث بروز حواشی بسیار زیاد شد و حالا کمیته انضباطی با در نظر گرفتن محرومیت سنگین، نسبت به آن واکنش نشان داده است.

با توجه به ارائه گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم‌های چوکا تالش و شمس آذرقزوین در هفته سی و یکم لیگ دسته اول، تخلف از سوی حیدر عسکری از منتسبین به باشگاه چوکا تالش منعکس شد؛ لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبردگان از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم هستند و لازم است ظرف مدت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر