سرمربی صدرنشین لیگ دسته یک شبانه استعفا کرد

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین زمان پایان همکاری خود با این باشگاه را اعلام کرد.

سرمربی صدرنشین لیگ دسته یک شبانه استعفا کرد

به گزارش مملکت آنلاین، سعید دقیقی که در نخستین سال تجربه مربیگری خود توانست شمس‌آذر قزوین را با اختلاف چشمگیر نسبت به رقبای خود صدرنشین لیگ یک کند و در آستانه صعود به لیگ برتر قرار بدهد، حالا پس از یک‌سال حضور در این تیم اعلام کرد فصل آینده در سمت خود نخواهد بود.

دقیقی که تیمش در دیدار شب گذشته لیگ دسته اول موفق به کسب پیروزی سه بر صفر خانگی مقابل ون‌پارس اصفهان شد و شمس‌آذر قزوین را در یک امتیازی لیگ برتر قرار داد، در کنفرانس خبری پس از بازی جدایی خود در پایان فصل را رسمی کرد.

سرمربی شمس‌آذر قزوین در نشست خبری خود گفت: تا آخر فصل با تمام قدرت در مباحث فنی و مدیریتی کنار برادران عزیزم خواهم بود تا این تیم بتواند ریشه‌ای که در بین مردم دوانده را به بهترین شکل دنبال و بیشتر کند و در ادامه قوی‌تر ادامه بدهد.

دقیقی تاکید کرد: تا پایان فصل به‌عنوان سرمربی و پس از آن به‌عنوان یک شهروند در هر جایگاهی که قرار بگیرم، در کنار شمس‌آذر خواهم بود.

سرمربی شمس‌آذر یادآور شد: وظیفه‌ام است با تمام توان در جایی که در بحث بازی و مربیگری به من اعتبار داده، کمک کنم؛ این وظیفه شهروندی‌ام در قزوین است که در قامت مربیگری خدمت‌گزار باشم و تا پایان فصل کارم را ادامه می‌دهم و تلاش خواهم کرد و در آینده نیز در هر فرصتی به وجود آمد، خدمت‌گزار مردم شریف استان مرکزی خواهم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر