چهارمین بوکسور کشورمان هم حذف شد

در جریان مسابقات بوکس قهرمانی جهان علی حبیبی‌نژاد نماینده ایران در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور اول شکست خورد و حذف شد.

چهارمین بوکسور کشورمان هم حذف شد

به گزارش مملکت آنلاین، در ششمین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان علی حبیبی‌نژاد بوکسور وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در اولین گام مقابل ایسگاندراروف نماینده آذربایجان نتیجه را ۴بر یک واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ در هفتمین روز این مسابقات، مبارزات اوزان ۵۱، ۵۷، ۷۵ و ۹۲+ کیلوگرم پیگیری می‌شود که سیدشاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم نماینده بوکس ایران است. موسوی پس از یک‌دور استراحت، در نخستین مبارزه خود در میدان جهانی به مصاف نماینده ترکیه می‌رود.

پیش از این امین مجنونی در وزن ۸۶ کیلوگرم و میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم در اولین دیدارهای خود مغلوب شدند و از دور مسابقات کنار رفتند. عبدالمالکی هم که در دور اول پیروز شده بود در دیدار دوم شکست خورد و حذف شد. دانیال شه بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم و پوریا امینی در وزن ۹۲ که در دور اول پیروز شده‌اند باید دوشنبه به مصاف رقبای خود بروند.

هدایت این نفرات برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور در ۱۳ وزن از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌های جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر