مشخص شدن حریفان بوکسورهای ایران در مسابقات جهانی

حریفان بوکسورهای ایران در مسابقات جهانی ازبکستان مشخص شدند.

مشخص شدن حریفان بوکسورهای ایران در مسابقات جهانی

به گزارش مملکت آنلاین، بیست‌ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور از فردا به میزبانی تاشکند، پایتخت ازبکستان آغاز شده و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

پوریا عبدالمالکی (وزن ۵۷ کیلوگرم)، دانیال شه‌بخش (وزن ۶۰ کیلوگرم)، علی حبیبی‌نژاد (وزن ۶۷ کیلوگرم)، سیدشاهین موسوی (وزن ۷۵ کیلوگرم)، میثم قشلاقی (وزن ۸۰ کیلوگرم)، امین مجنونی (وزن ۸۶ کیلوگرم) و پوریا امیری (وزن ۹۲ کیلوگرم) ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان در این رقابت‌ها را تشکیل داده‌اند.

قرعه نمایندگان ایران بدین شرح است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم، پوریا عبدالمالکی در اولین دیدار باید با نماینده بوتان مبارزه کند و پس از آن به مصاف بوکسور ارمنستان خواهد رفت.

دانیال شه‌بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، در گام نخست با برنده دیدار تاجیکستان و سریلانکا مبارزه خواهد کرد.

علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم در اولین دیدار رو در روی نماینده جمهوری آذربایجان قرار می‌گیرد و در ادامه باید به مصاف برنده دیدار روسیه و اتیوپی برود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدشاهین موسوی نماینده کشورمان است که در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است.

میثم قشلاقی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان در اولین دیدار باید هندوستان را از پیش رو بردارد و در صورت برتری به مصاف نماینده کوبا می‌رود.

امین مجنونی در وزن ۸۶ کیلوگرم ابتدا با بوکسور تاجیکستان مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری باید با نماینده مکزیک مبارزه کند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم پوریا امیری نماینده کشورمان است که در اولین دیدار با قرقیزستان مبارزه خواهد کرد و در صورت برنده شدن با یکی از نمایندگان ارمنستان یا کنگو دیدار می‌کند.

فردا در آغاز این پیکارها، پوریا عبدالمالکی در اولین دیدار خود در وزن ۵۷ کیلوگرم به مصاف نماینده بوتان می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر