دومین بوکسور کشورمان هم حذف شد

امین مجنونی در اولین دیدار خود از مسابقات بوکس قهرمانی جهان مقابل حریفش شکست خورد.

دومین بوکسور کشورمان هم حذف شد

به گزارش مملکت آنلاین، در جریان دومین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان تاشکند امین مجنونی در وزن ۸۶ کیلوگرم در اولین دیدار خود مقابل نماینده تاجیکستان به روی رینگ رفت و از حریفش شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار رود. 

در این روز علاوه بر مجنونی میثم قشلاقی نیز در وزن ۸۰ کیلوگرم در اولین گام مقابل حریف هندی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

فردا در سومین روز این رقابت‌ها دانیال شه‌بخش در وزن ۶۷ کیلوگرم پس از یک دور استراحت با مورودزدا از تاجیکستان مبارزه خواهد کرد. 

در روز نخست این مسابقات پوریا عبدالمالکی در وزن ۵۷ کیلوگرم به مصاف بوکسور بوتسوانا رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. او باید روز جمعه ۱۵ اردیبهشت در دومین دیدارش به مصاف بوکسوری از ارمنستان که در رنک ۳ دنیا قراردارد برود. 

بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور در ۱۳ وزن از روز گذشته ۱۱ اردیبهشت به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز شد و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

هدایت تیم ملی ایران برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌های جوایز دلاری نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر