برد فجرسپاسی در حساس ترین بازی لیگ دسته یک / شمس آذر همچنان در صدر

هفته بیست ودوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران (جام آزادگان) با پیروزی فجرسپاسی مقابل سایپا در حساسترین دیدار همراه شد.

برد فجرسپاسی در حساس ترین بازی لیگ دسته یک / شمس آذر همچنان در صدر

به گزارش مملکت آنلاین، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ آزادگان، امروز دوشنبه با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد.

در مهمترین مسابقات این هفته، فجر شهیدسپاسی شیراز میزبان تیم سایپا قهرمان اسبق لیگ برتر فوتبال ایران بود. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر فجر به پایان رسید. علی آل‌کثیر در دقیقه ۸۰، گل پیروز بخش این دیدار را به ارمغان آورد.

در دیگر دیدار مهم این هفته، خیبر خرم آباد میزبان به مصاف ون پارس اصفهان رفت که ون پارس اصفهان توانست با تک گل امیرحسین صالحی در دقیقه ۵۰، سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کند.

تیم استقلال خوزستان دیگر قهرمان سابق لیگ برتر برابر میزبان خود مس شهر بابک قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

همچنین پارس جنوبی جم در دیدار خود برابر چوکا تالش با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. گلزنان این دیدار محمدعلی صفیا(در دقایق ۵۹ و ۶۱) و محمد بختیاری(دقیقه ۳۴) بودند.

استقلال ملاثانی این هفته میزبان تیم چادرملو اردکان بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده خوزستان به پایان رسید. تک گل این بازی توسط محمد امین مروانی در دقیقه ۸۰ برای استقلال ملاثانی به ثمر رسید.

دیدار شهرداری آستارا و خلیج فارس ماهشهر با تساوی ۲ بر ۲ و همچنین خوشه طلایی ساوه و آرمان گهر نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیدند.

درآخرین دیدار هفته بیست دوم لیگ آزادگان تیم صدرنشین شمس آذر قزوین، فردا سه‌شنبه میهمان شهرداری همدان خواهد بود.

در جدول ۱۷ تیمی لیگ آزادگان تیم‌های شمس آذر قزوین(یک بازی کمتر)، سایپا و استقلال خوزستان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر