نساجی، استقلال را متوقف کرد

نوار پیروزی‌های متوالی استقلال، در دیدار خارج از خانه مقابل نساجی‌مازندران قطع شد.

نساجی، استقلال را متوقف کرد

به گزارش مملکت آنلاین، امروز سه‌شنبه در دیداری حساس از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر پذیرای تیم مدعی استقلال بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. این دیدار در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد.

قضاوت این دیدار را امیر عرب‌براقی با کمک‌های محمدرضا ابوالفضلی و مهدی سیفی برعهده داشت.

استقلال که هفته‌هاست روی نوار موفقیت گام برمی‌دارد، بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه دوم ارسال عالی محمد محبی با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که توپ به تیرک دروازه میزبان برخورد کرد.

در دقیقه پنجم ضربه محبی در آستانه ورود به دروازه نساجی با واکنش زیبای علیرضا حقیقی دفع شد.

در دقیقه ۱۳، ابتدا ضربه محبی به تیرک دروازه برخورد کرد و سپس مدافع نساجی اجازه نداد تا شوت عارف غلامی تبدیل به گل شود.

در ادامه شاگردان حمید مطهری با دوندگی بالا در میانه میدان و در اختیار داشتن توپ، عملکرد بهتری را از خود ارائه کرده و چند حمله را روی دروازه استقلال طراحی کردند.

در دقیقه ۳۴، شوت سنگین آرش رضاوند هافبک استقلال با اختلاف اندکی از روی دروازه نساجی بیرون رفت.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با وجود طراحی حملات مختلف از سوی استقلال، گلی دربرنداشت و بازی با تساوی به پایان رسید.

استقلال در همان ابتدای نیمه دوم فرصت مناسبی را برای گلزنی به دست آورد. مهدی قایدی با روی پاسی که ارسلان مطهری برای او ارسال کرد با حقیقی تک به تک شد اما دروازه‌بان نساجی با واکنش خوب خود دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

دقیقه ۴۷، شوت صالح حردانی با تکل عالی مدافع نساجی مازندران تغییر مسیر داد تا این بازیکن نتواند گلزنی کند.

در دقیقه ۵۲ استقلال به گل رسید. آرش رضاوند با توپ‌گیری فوق‌العاده خود از مهرداد عبدی ارسلان مطهری را در مسیر گلزنی قرا داد تا این بازیکن با ضربه بغل پا، توپ را به تور بچسباند.

دقیقه ۶۹، نساجی مازندران صاحب ضربه ایستگاهی شد، که ایوب کلانتی با شوتی دیدنی و محکم توپ را به کنج دروازه سیدحسینی فرستاد تا او تسلیم شود.

دقیقه ۷۲، یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که ضربه قایدی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳، سجاد شهباززاده بهترین فرصت گلزنی را از دست داد. او در حالی که روی پاس محمد محبی دروازه خالی را پیش روی خود داشت توپش را بیرون زد.

استقلال با این تساوی به امتیاز ۴۰ رسید و در رتبه سوم باقی ماند. تیم تحت هدایت مطهری نیز ۲۳ امتیازی شد و لطف زیادی و به تیم‌های صدرنشین سپاهان و پرسپولیس کرد.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، سیداحمد موسوی، علی داوران (رضا جعفری)، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، صابر حردانی (علی شجاعی)، کریم اسلامی (محمدرضا مهدی‌زاده)

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی)، کوین یامگا (صالح حردانی)، روزبه چشمی، سعید مهری (سجاد شهباززاده)، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری (آرمان رمضانی)

انتهای پیام/

ارسال نظر