پرشورها با شکست سپاهان، استقلال و پرسپولیس را خوشحال کردند

تراکتور با شکست سپاهان صدرنشین، رقابت برای قهرمانی را گرم کرد.

پرشورها با شکست سپاهان، استقلال و پرسپولیس را خوشحال کردند

به گزارش مملکت آنلاین، آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امروز جمعه بین تیم های تراکتور و سپاهان در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام برگزار شد که طی آن سرخپوشان تبریزی یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

همانطور که از قبل پیش بینی می شد بازی دو تیم جذاب و تماشایی از کار درآمد و حضور تماشاگران پرتعداد تبریزی هم مزید بر علت شد که شاگردان پاکو خمز برابر صدرنشین نمایش جذابی داشته باشند.

هر چند نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دو تیم برای رسیدن به دروازه یکدیگر و گل برتری موقعیت های خوبی را در اختیار داشتند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند تا نیمه اول بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم بازی جذاب و تماشایی دنبال شد و هر لحظه توپ روی یکی از دروازه ها بود تا بالاخره تراکتوری ها در دقیقه ۶۲ روی یک ضد حمله به گل برتری رسیدند.

در این دقیقه فرار پا به توپ گوستاوو به درون محوطه سپاهان ریگی را مجبور به خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. این ضربه را رضا اسدی به گل تبدیل کرد تا هیجان بازی به اوج برسد.

در ادامه این سپاهان بود که برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کرد و خطراتی را هم روی دروازه تراکتور ایجاد کرد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند و با شکست در این بازی فاصله اش با استقلال و پرسپولیس کاهش داد.

در پایان دیدارهای هفته بیست و پنجم سپاهان با ۵۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استقلال با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است و پرسپولیس با ۵۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر