ساپینتو را زدند / استقلال در اراک برد و به رده دوم بازگشت

تیم فوتبال استقلال با برتری برابر آلومنیوم اراک، با سپاهان، صدرنشین لیگ هم‌ امتیاز شد و منتظر لغزش این تیم برابر تراکتور است.

ساپینتو را زدند / استقلال در اراک برد و به رده دوم بازگشت

به گزارش مملکت آنلاین، آلومینیوم اراک و استقلال امشب (جمعه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. با این نتیجه استقلال ۵۲ امتیازی شد و به جایگاه دوم بازگشت و آلومینیوم اراک نیز با ۳۳ امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

آلومینیوم اراک صفر – استقلال یک

گل‌ها: مهدی قایدی در دقیقه ۵۵ برای استقلال

کارت زرد: زبیر نیک‌نفس، کوین یامگا و سعید مهری از استقلال، محمد نوازی (مربی، ۲ بار) و امیرمحمد هوشمند از آلومینیوم اراک

کارت قرمز: محمد نوازی (مربی) از آلومنیوم اراک

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۶۵- اسماعیل شریفات)، محمد قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (۷۳- مجتبی فخریان)، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی (۸۰- امیرحسین نعمتی)، محمد مسلمی‌پور (۶۵- امین جهان‌کهن)، میلاد فخرالدینی، سید احسان حسینی (۸۱- امیرمحمد هوشمند).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۰- صالح حردانی)، کوین یامگا، زبیر نیک نفس (۷۳- امید حامدی‌فر)، سعید مهری (۸۴- محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند، مهدی قایدی (۸۴- رضا میرزایی)، محمد محبی، ارسلان مطهری (۷۳- پیمان بابایی).

دقایق مهم بازی

نیمه نخست

در دقیقه ۷، ارسال خطرناک بازیکنان آلومنیوم از سمت راست با ضربه سر وحید محمدزاده از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۱، ضربه قایدی با برخورد به مدافع آلومینیوم در وضعیتی مشکوک به آفساید به محبی رسید و ضربه مهاجم استقلال را پورحمیدی به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۲۶، حرکت زیبای یامگا از سمت راست با ارسال این بازیکن به داخل محوطه جریمه همراه شد که ضربه والی و سر ضرب قایدی را پورحمیدی مهار کرد.

در دقیقه ۲۷، شوت زیبا و محکم آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیر افقی دروازه آلومنیوم راهی به داخل دروازه پیدا نکرد و برگشت داده شد.

در دقیقه ۲۹، توپ به زاپاتا رسید و او با یک سر توپ مدافع استقلال را از پیش رو برداشت و شوت محکم این بازیکن از پشت محوطه جریمه با واکنش استثنایی حسینی به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۴، مهدی قایدی با حرکت خوب از سمت چپ، توپ را به مهری سپرد و شوت او از پشت محوطه جریمه را باز هم پورحمیدی برگشت داد.

در دقیقه ۴۰، ارسال بازیکنان آلومنیوم از سمت چپ با ضربه سر آزادی همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از کناره دروازه حسینی به بیرون رفت.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۵ (گل برای استقلال)، توپ‌گیری بازیکنان استقلال از سمت چپ با پاس سلمانی به قایدی همراه شد و او در محوطه جریمه آلومینیوم پس از رد کردن مدافع مستقیم خود، دروازه پورحمیدی را باز کرد.

در دقیقه ۶۶، توپ‌گیری مهری در خط دفاعی آلومینیوم با ارسال پاس برای مطهری همراه شد اما تعلل و شوت بی‌دقت مهاجم آبی‌ها باعث هدر رفتن این موقعیت شد.

در دقیقه ۶۷، شوت زیبای جهان‌کهن با دخالت عارف غلامی بعد از تغییر مسیر به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به کرنر رفت.

در دقیقه ۸۳، ضربه فنی فخریان از داخل محوطه جریمه استقلال به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

استقلال با این برد، ۵۲ امتیازی شد و با سپاهان صدرنشین هم‌امتیاز شد اما به دلیل بازی رو در رو در جایگاه دوم قرار گرفت. آلومنیوم اراک نیز با ۳۳ امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • الناز ارسالی در

    من استقلالی ام انقدر استقلال رو بازی ندید مگه شوخی هست یه روز میگید استقلال از آسیا حذف شد یه روز میگید هنوز حذف نشده

    من حاضرم جونمم برای استقلال بدم 💙


    هوادار های پرسپولیس اگه خیلی تیمتون رو دوست دارید انقدر نظر بیخود ندید یه کاری بکنید تا حذف نشه 😂🤤🤣🤑🤪

  • الناز ارسالی در

    من استقلالی ام انقدر استقلال رو بازی ندید مگه شوخی هست یه روز میگید استقلال از آسیا حذف شد یه روز میگید هنوز حذف نشده

    من حاضرم جونمم برای استقلال بدم 💙


    هوادار های پرسپولیس اگه خیلی تیمتون رو دوست دارید انقدر نظر بیخود ندید یه کاری بکنید تا حذف نشه 😂🤤🤣🤑🤪