رئیس سازمان لیگ والیبال: به بازیکن پیکان توهین قومیتی نشد

رئیس سازمان لیگ والیبال در خصوص اتفاقات و حواشی دیدار تیم‌های هراز و پیکان واکنش نشان داد.

رئیس سازمان لیگ والیبال: به بازیکن پیکان توهین قومیتی نشد

به گزارش مملکت آنلاین، محسن ترابی در خصوص اینکه چرا کمیته انضباطی فدراسیون والیبال واکنشی به اتفاقات بازی تیم‌های پیکان و هراز آمل نداشت، اظهار داشت: فردا(دوشنبه) جلسه کمیته انضباطی داریم و از افرادی که در حواشی بازی پیکان و هراز نقش داشتند دعوت کردیم در این جلسه حضور پیدا کنند. اینکه چرا کمیته انضباطی به سرعت اقدام به دستور موقت برای محرومیت نداد به این خاطر بود که در این فاصله و تا جلسه کمیته انضباطی بازی‌ای در پیش نبود.

وی افزود: ضمن اینکه کمیته انضباطی نمی‌توانست یکطرفه رای بدهد و باید صحبت‌های بازیکنان را هم می‌شنید. متاسفانه روز جمعه اتفاقات تلخی رخ داد. والیبال ورزشی دانشگاهی است و توقع می‌رود هم تماشاگران احترام تیم حریف را حفظ کنند و هم بازیکنان و مربیان از حواشی دوری کنند.

رئیس سازمان لیگ والیبال درباره اینکه چه تدابیری برای بازی حساس هراز و شهداب اندیشیده شده، عنوان کرد: تدابیری برای جایگاه تماشاگران دو تیم اندیشیده شده تا فاصله مناسبی بین آنها ایجاد شود. والیبال و همه رشته‌های ورزشی با حضور تماشاگران جذابیت دارد و نمی‌خواهیم محرومیتی شامل آنها شود. امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات تلخ بازی هراز و پیکان نباشیم.

ترابی درباره برخی اظهارات مبنی بر اینکه هواداران هراز علیه محمدرضا حضرت‌پور شعار قومیتی و نژادی دادند، گفت: به هیچ عنوان شعار قومیتی و نژادی داده نشد. در شعاری که علیه این بازیکن داده می‌شد از یک شخصیت کارتونی نام برده می‌شد که البته این شعارها را هم تایید نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: خدا رحم کرد که وقتی حضرت‌پور روی سکوها پرید اتفاق ناگواری هم برای این بازیکن و هم برای کسی که مشت به او اصابت کرد رخ نداد.

رئیس سازمان لیگ والیبال در خصوص درگیری برخی از عوامل تیم پیکان با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه یکی از ارکان اصلی ورزش حرفه‌ای هستند و کسی حق ندارد مانع کار آنها شود. قطعا در جلسه کمیته انضباطی به این مسئله هم رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر