هراز آمل پیروز جدال حساس نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مقابل پیکان

لبنیات هراز آمل در دیدار دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل پیکان به برتری رسید.

هراز آمل پیروز جدال حساس نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مقابل پیکان

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های والیبال پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی از ساعت ۱۸ یکشنبه، دهم اسفند در سالن فدراسیون والیبال به ، مصاف هم رفتند که تیم آمل در این دیدار موفق شد در سه ست پیاپی پیکان را شکست بدهد. 

دیدار برگشت این دو تیم جمعه، دوازدهم اسفند برگزار می‌شود. 

لبنیات هراز آمل ۳ - ۰ پیکان تهران 

  • ست اول: ۲۷ بر ۲۵
  • ست دوم: ۲۵ بر۲۲
  • ست سوم: ۲۵ بر ۲۰

ترکیب تیم لبنیات هراز آمل:

محراب ملکی، عرفان نوروزی، مجتبی میرزاجانپور، علی رمضانی، علی حاجی‌پور، پوریا حسین خان زاده و ابوالفضل قلی‌پور

سرمربی: بهروز عطایی 

ترکیب تیم پیکان:
محمد فلاح، حمزه زرینی، علی شفیعی، رافائل فارینا، پوریا فیاضی، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور

سرمربی: پیمان اکبری 

 

گزارش بازی:

بازی در حالی آغاز شد که تیم آمل امیرحسین توخته بازیکن ملی‌پوش خود را به دلیل ابلاغ رای محرومیت دوپینگش در اختیار نداشت و او از روی سکوها تیمش را تشویق می‌کرد.

اولین امتیاز ست نخست را میرزاجانپور برای آمل کسب کرد. این تیم چهار امتیاز پیاپی گرفت و پیمان اکبری را مجبور کرد که وقت استراحت درخواست کند. در حالی که پیکان در امتیاز ۱۷ بر ۱۴ عقب بود، اکبری دو تعویض انجام داد، محمدطاهر وادی و رافائل را از زمین بیرون برد و افشین‌فر و صالحی را به زمین فرستاد. این تعویض جواب داد و عطایی در حالی که ۱۷ بر ۱۶ از حریف پیش بود، وقت استراحت گرفت. رقابت دو تیم ادامه داشت تا اینکه در امتیاز ۲۳ با هم برابر شدند اما آمل ۲۷ بر ۲۵ برنده شد. 

دو تیم ست دوم را پایاپای آغاز کردند اما در سرویس عملکرد خوبی نداشتند و تعدادی از سرویس‌های خود را خراب کردند. پیکان دفاع و دریافت خوبی نداشت و اسپک‌های بازیکنان آمل در زمین این تیم جای می‌گرفت. در ادامه رافائل بازیکن لهستانی پیکان مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد. در نهایت آمل این ست را هم ۲۵ بر ۲۲ برنده شد. 

پیکان که دو ست گذشته را واگذار کرده بود در ست سوم هم ساختار تیمی مناسبی نداشت و در دفاع و دریافت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. در مقابل، آمل دریافت‌های خوبی انجام داد و در حمله هم برتر از حریف ظاهر شد. در نهایت ۲۵ بر ۲۰ برنده شد.

پوریا حسین‌خانزاده، بازیکن تیم لبنیات هراز آمل، با کسب ۱۷ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم پیکان نیز پوریا فیاضی با کسب ۱۰ امتیاز، بهترین بازیکن بود.

بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی بین این دو تیم جمعه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر