فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتور جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حسین کعبی، باشگاه فولاد، تراکتور و سپاهان را به پرداخت جریمه‌های سنگینی محکوم کرد.

فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتور جریمه شدند

به گزارش مملکت آنلاین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های فوتبال و فوتسال صادر کرد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور در هفته هجدهم برگزار و از سوی حسین کعبی، مربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.تیم تراکتور به دلیل فحاشی تماشاگرانش باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.تیم فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری باید ۲۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مسابقه تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و رکن آذین خاورمیانه که قرار بود روز ۱۳ بهمن ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم رکن‌آذین خاورمیانه برگزار نشد. این تیم سه بر صفر بازنده شده و باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل داشتن ۶ بازی اخطاری در دیدار برابر پیکان، باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مسابقه تیم های سپاهان و گل گهر سیرجان برگزار و از سوی سیامک قلیچ‌خانی، مدیررسانه ای تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم سپاهان نیز به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری باید ۲۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر