ادامه حمایت لالیگا اسپانیا از فوتبال عراق

رئیس سازمان لیگ اسپانیا (لالیگا) بر پایبندی به حمایت از ورزش عراق و ارائه حمایت های لازم برای دستیابی به اهداف پروژه لیگ در سطح منطقه ای تاکید کرد.

ادامه حمایت لالیگا اسپانیا از فوتبال عراق

به گزارش مملکت آنلاین خبرگزاری رسمی عراق (واع)، خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا (لالیگا) بر پایبندی به حمایت از ورزش عراق و ارائه حمایت های لازم برای دستیابی به اهداف پروژه لیگ در سطح منطقه ای تاکید کرد.

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی لیگ ستارگان عراق، تباس به ضرورت ایجاد یک ساختار مردمی قوی در چارچوب لیگ عراق از طریق پرورش استعداد های جوان و رشد و توسعه آکادمی ها اشاره کرد.

وی تاکید کرد بازیکنان جوان سرمایه های اصلی پروژه ای هستند که شامل برگزای مسابقات برای جوانان و آموزش به مربیان آکادمی ها می شود.

رئیس لالیگا همچنین بر تحول همه جانبه لیگ حرفه ای عراق با الهام از مدیریت پایدار لالیگا که شامل ایجاد فضای دیجیتال و بهبود در مدیریت و سازماندهی می شود، تاکید کرد.

در ماه ژوئن گذشته، دو قرارداد شراکت میان فدراسیون فوتبال عراق و لیگ اسپانیا (لالیگا) برای برگزاری جام حرفه ای فوتبال در عراق برای فصل ۲۰۲۳ / ۲۰۲۴، در حضور محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امضا شد.

قرارداد نخست درخصوص مدیریت و نظارت بر اجرای لیگ حرفه ای فوتبال در عراق و تعیین مدیر اجرایی از سوی اسپانیا برای مدیریت این پروژه و همچنین آماده سازی کارگروه عراقی برای آموزش از سوی اسپانیا برای مدیریت کمیته های عامل در زمینه ساماندهی مسابقات لیگ حرفه ای است.

در سایه این قرارداد، لالیگا، همه اقدامات مربوط به تبلیغ مسابقات حرفه ای را از طریق هماهنگی بین مدیریت اجرایی لیگ حرفه ای عراق و مقر اصلی لالیگا در مادرید انجام خواهد داد.

قرارداد دوم نیز در رابطه با پروژه چشم انداز ۲۰۳۰ است که لالیگا در آن اقدام به توسعه استعدادهای ورزشی عراق در زمینه فوتبال خواهد کرد.

لالیگا همچنین دوره های آموزشی و بهبود وضعیت مربیان، مدیران و سایر کارکنان مراکز استعدادها در عراق را که حامی اصلی تیم های ملی هستند را برعهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر