بارسا، اولین شکست خانگی تیم سیمئونه را رقم زد / ژاوی امیدوارتر از همیشه به نایب قهرمانی

بارسا با نتیجه ۳ بر صفر در خانه اتلتیکو مادرید به پیروزی رسید تا ضمن تحمیل اولین شکست خانگی فصل تیم سیمئونه جایگاه دومی خود را تثبیت کند.

بارسا، اولین شکست خانگی تیم سیمئونه را رقم زد / ژاوی امیدوارتر از همیشه به نایب قهرمانی

به گزارش مملکت آنلاین، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در مسابقه‌ای مهم از هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار دقایقی پیش با برتری ۳ بر صفر آبی انایر‌ها به پایان رسید.

ژائو فلیکس، ستاره مغضوب سیمئونه و بازیکن سابق اتلتیکو مادرید درست مانند مسابقه رفت گل نخست بازی را به ثمر رساند و زمینه‌ساز پیروزی ارزشمند بارسا شد.

۲ گل از ژائو فلیکس و روبرت لواندوفسکی در ۲ طرف وقت استراحت بین ۲ نیمه، بارسا را به برتری ۲ بر صفر رساند و این نتیجه تا دقیقه ۶۵ پابرجا ماند؛ جایی که فرمین لوپس روی ارسال روبرت لواندوفسکی با ضربه سر پیروزی شیرین آبی اناری‌ها را تثبیت کرد.
بارسا با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و بالاتر از خیرونا (۶۲) به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.
بارسلونا با کسب نوزدهمین پیروزی فصل، فاصله ۸ امتیازی با تیم صدرنشین رئال مادرید (۷۲) را حفظ کرد و پیروزی در ال‌کلاسیکو می‌تواند این اختلاف امتیاز را به تعداد انگشتان یک دست کاهش دهد.
اتلتیکو مادرید اما با این شکست فرصت بازگشت به جایگاه کسب سهمیه مستقیم رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و با ۵۵ امتیاز، پایین‌تر از اتلتیک بیلبائو (۵۶) در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر