لیگ اروپا: میلان و مارسی صعود کردند / ویارئال حذف شد

مسابقات لیگ اروپا با صعود تیم‌های میلان، بنفیکا، وستهم و مارسی پیگیری شد.

لیگ اروپا: میلان و مارسی صعود کردند / ویارئال حذف شد

به گزارش مملکت آنلاین، در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه، چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم میلان مهمان اسلاویا پراگ جمهوری چک بود که کار سختی مقابل این حریف نداشت و با نتیجه سه بر یک پیروز شد. روسونری بازی رفت را هم در سن سیرو، ۴ بر ۲ برده بود تا با پیروزی هفت بر سه در مجموع دو مسابقه به دور بعد صعود کند.

در دقیقه ۹ بازی مانیان برای جمع کردن پاس رو به عقب هم‌تیمی‌اش از دروازه خارج شد. او توانست توپ را دفع کند، اما با توماس ولچک، بازیکن حریف که در حال تعقیب توپ بود، برخورد بدی داشت و همین باعث شد او به زمین بیفتد. کادر پزشکی بلافاصله به زمین رفتند و اقدامات لازم را برای بهبود زانوی راست این دروازه‌بان انجام دادند. مانیان پس از این لحظات، توانست تا دقیقه ۲۰ در زمین باشد و حتی یک سیو هم با پای آسیب‌دیده‌اش انجام دهد، اما دوباره به زمین افتاد و تعویض شد تا یک شوک به پیولی وارد شود. البته اخراج توماس هولس از تیم میزبان در همان دقیقه بعد یک شوک هم به تیم اسلاویا پراگ وارد کرد.

پس از آن، میلان تا پایان نیمه نخست ۳ گل به ثمر رساند تا کار حریف را در همان نیمه اول تمام کرده باشد. کریستین پولیشیچ، روبن لوفتوس چیک و رافائل لیائو گلزنان روسونری بودند. در نیمه دوم تیم ۱۰ نفره اسلاویا فقط یکی از گل‌ها را جبران کرد تا شکست سختی در مجموع دو مسابقه بخورد و میلان به جمع هشت تیم برتر راه یابد.

در سایر بازی‌های همزمان، وستهم انگلیس با ۵ گل مهمان فرایبورگ آلمان را درهم کوبید و در مجموع با پیروزی ۵ - یک صعود کرد. بنفیکا هم پس از تساوی ۲ بر ۲ در پرتغال مقابل رنجرز، امشب در اسکاتلند میزبانش را با یک گل شکست داد و راهی دور بعد شد و ویارئال اسپانیا ۳ بر یک مارسی فرانسه را مغلوب کرد، اما به دلیل شکست سنگین ۴ بر صفر در بازی رفت در فرانسه، در مجموع ۵ - ۳ باخت و حذف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر