آرسنال با ۶ گل در تعقیب لیورپول و منچسترسیتی ماند

آرسنال در حالی به یک برد پرگل دیگر در لیگ برتر دست یافت که این بار در نیمه اول حریفش را در هم شکست.

آرسنال با ۶ گل در تعقیب لیورپول و منچسترسیتی ماند

به گزارش مملکت آنلاین،  پرونده هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس، با دیداری بسته شد که در آن آرسنال میزبانش شفیلدیونایتد را با نتیجه ۶ بر صفر در هم کوبید.

شاگردان میکل آرتتا که سه بازی گذشته خود در لیگ برتر را با پیروزی‌های ۶-۰، ۵-۰ و ۴-۱ پشت سر گذاشته‌اند، در این بازی هم ترک عادت نکردند و تا کنون موفق شده‌اند یک برد پرگل را رقم بزنند.

جشنواره گل تیم تحت هدایت میکل آرتتا در دقیقه ۵ توسط مارتین اودگارد آغاز شد. در دقیقه ۱۳ جیدن بوگل بازیکن تیم میزبان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تنها دو دقیقه بعد با گلزنی گابریل مارتینلی اختلاف دو تیم به سه گل افزایش یافت.

در دقیقه ۲۵ کار میزبان دیگر یکسره شد و این تیم گل چهارم را از کای هاورتس دریافت کرد. با این حال آرسنالی‌ها قبل از رفتن به رختکن یک بار دیگر هم دروازه میزبان را باز کردند و این گل در دقیقه ۳۹ به وسیله دکلان رایس رقم خورد.

نیمه دوم تنها یک گل داشت که آنهم سهم آرسنالی‌ها بود و این بار نیز یک بازیکن متفاوت گلزنی کرد؛ بن وایت در دقیقه ۵۸.

این چهارمین برد متوالی آرسنال برابر شفیلدیونایتد در لیگ برتر انگلیس بود که در آنها ۱۶ بار دروازه حریفش را باز کرده و تنها یک گل خورده است.

به این ترتیب توپچی‌ها با کسب نوزدهمین پیروزی خود در این فصل، ۶۱ امتیازی شدند تا فاصله دو امتیازی با لیورپول صدرنشین و اختلاف یک امتیازی با منچسترسیتی رده دومی را حفظ کنند و در کورس قهرمانی باقی بمانند. این در حالی است که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آنها، استون ویلا شش امتیاز کمتر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر