لیگ کنفرانس اروپا: حذف رئال بتیس مقابل دینامو زاگرب بدون مدافع ایرانی در حساس‌ترین بازی

دو تیم فوتبال دیناموزاگرب و رئال بتیس در لیگ کنفرانس اروپا به تساوی رسیدند اما باتوجه به بازی رفت این دو تیم، دیناموزاگرب در غیاب مدافع ایرانی خود به دور بعدی این مسابقات صعود کرد.

لیگ کنفرانس اروپا: حذف رئال بتیس مقابل دینامو زاگرب بدون مدافع ایرانی در حساس‌ترین بازی

به گزارش مملکت آنلاین، درجریان دور برگشت پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا تیم‌های اشتورم گراتس اتریش، سروت سوئیس، سنت ژیلوا بلژیک، دینامو زاگرب کروواسی، المپیاکوس یونان، آژاکس هلند، مولدی نروژ و مکابی هایفا اسرائیل با شکست حریفان خود راهی دور بعدی شدند.

در یکی از این دیدارها، دو تیم دیناموزاگرب و رئال بتیس به مصاف هم رفتند که این رقابت با تساوی یک بر یک همراه بود. در نیمه نخست این رقابت، سدریک باکامبو از رئال بتیس برای تیمش به گل رسید. در نیمه دوم کانکو از دیناموزاگرب گل تساوی را به ثمر رساند تا این رقابت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

دیناموزاگرب در غیاب مدافع ایرانی خود یعنی صادق محرمی به تساوی رسید اما با توجه به برتری یک بر صفر در بازی رفت توانست در مجموع با نتیجه ۲ بر یک به مرحله بعد صعود کند.

در دیگر دیدارهای این مسابقات از لیگ کنفرانس اروپا، سروت توانست با نتیجه ۱ بر صفر لودوگورتس بلغارستان را شکست دهد. تک گل سروت توسط کوگنات به ثمر رسید.

نتایج دیگر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا:

  •  بوده نروژ ۱ - آژاکس هلند ۲ 
  • اسلوان براتیسلاوا اسلوواکی ۰ اشتورم گراتس اتریش ۱
  •  آینتراخت فرانکفورت آلمان ۱ سن ژیلوا بلژیک ۲
  •  فرنتس واروش مجارستان ۰ المپیاکوس یونان ۱
  • لژیا ورشو لهستان ۰ مولده نروژ ۳
  • مکابی هایفا اسرائیل ۱ خنت بلژیک ۱

انتهای پیام/

ارسال نظر