اوساسونا بخاطر تبانی از لیگ کنفرانس اروپا کنار گذاشته شد

اتحادیه اروپا اوساسونا را به خاطر تبانی در نتایج از لیگ کنفرانس اروپا کنار گذاشت.

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از اسپورت ، اوساسونا قرار بود که در لیگ کنفرانس اروپا نماینده اسپانیا باشد.

یوفا اعلام کرد که اوساسونا به خاطر تبانی در نتایج از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ از لیگ کنفرانس اروپا کنار گذاشته شد.

طبق اعلام یوفا اتلتیک بیلبائو نماینده اسپانیا در این رقابت ها به جای اوساسونا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر