صعود پرگل رئال مادرید به فینال کوپا دل‌ری با شکست همشهری

تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا توانست مقابل اتلتیکومادرید در وقت‌های اضافه به پیروزی برسد.

صعود پرگل رئال مادرید به فینال کوپا دل‌ری با شکست همشهری

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپر جام اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه چهارشنبه‌شب در ورزشگاه مرسل پارک ریاض برگزار شد و در نهایت با برتری ۵ بر ۳ رئال مادرید به پایان رسید.

در دقیقه ۶ ماریو هرموسو با ضربه سر از روی نقطه کرنر توانست گل اول اتلتی را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۰ آنتونیو رودیگر مدافع رئال مادرید با ضربه سر زیبا گل تساوی تیمش را زد.

در دقیقه ۲۹ فرلاند مندی برای رئال برای دومین بار دروازه یان اوبلاک را باز کرد. در دقیقه ۳۷ آنتوان گریژماناز اتلتی با یک شوت محکم توانست دروازه رئال را باز کند و بازی را به تسایو بکشاند.

در ادامه در دقیقه ۷۸ آنتونیو رودیگر با گل به خودی، باعث شد اتلتیکومادرید جلو بیفتد اما کارواخال مدافع با تجربه رئال در دقیقه ۸۵ با یک بغل پای محکم گل سوم رئال مادرید را زد.

این پایان کار نبود و در وقت‌های اضافه نیز استفان ساویچ مدافع اتلتیکومادرید به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا رئال مادرید جلو بیفتد و در دقیقه ۱۲۰+۲ ابراهیم هم دیاز توانست برای بار پنجم دروازه حریف را باز کند.

در دیگر دیدار از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا بارسلونا و اوساسونا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/

ارسال نظر