برزیل بدنبال سرمربی پرتغال الهلال

فدراسیون فوتبال برزیل پس از تمدید قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید به دنبال جذب سرمربی پرتغالی الهلال است.

برزیل بدنبال سرمربی پرتغال الهلال

به گزارش مملکت آنلاین، فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد برای نخستین بار در تاریخ از یک سرمربی غیر بومی در تیم ملی استفاده کند. ناکامی‌های پیاپی تیم ملی فوتبال برزیل در جام‌های جهانی باعث شده است تا آنها به دنبال یک سرمربی اروپایی باتجربه و کاربلد باشند. گزینه اصلی برای هدایت سلسائو، کارلو آنچلوتی بود اما این سرمربی ایتالیایی قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد تا بحث حضورش در نیمکت برزیل منتفی شود.

شبکه UOL برزیل اعلام کرد پس از منتفی‌شدن پیوستن کارلتو به سلسائو، ژرژه ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، گزینه اصلی است و فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد که مذاکرات رسمی را با این سرمربی باتجربه آغاز کند.

ژسوس سابقه مربیگری در فوتبال باشگاه برزیل را دارد. او در حال حاضر هدایت الهلال را بر عهده دارد و عملکرد خیره‌کننده‌ای در این تیم داشته است. الهلال با هدایت ژسوس در ۱۹ بازی در فصل جاری لیگ عربستان ۱۷ بار پیروز شده و در دو بازی دیگر هم به تساوی دست یافته است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم مقتدرانه و به عنوان تیم نخست گروهی به دور حذفی صعود کرد.

سایت سعودی‌اسپورت نوشت الهلال نگران تماس و مذاکره فدراسیون فوتبال برزیل با ژسوس است؛ چرا که اصلا دوست ندارد این مربی باتجربه را از دست بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر