آنچلوتی سرمربی تیم ملی برزیل شد

آنچلوتی با تیم ملی برزیل به توافق رسید.

آنچلوتی سرمربی تیم ملی برزیل شد

به گزارش مملکت آنلاین، به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی ممکن است سرمربی بعدی تیم ملی برزیل باشد و اگر قرار است چنین اتفاقی رخ بدهد، شاهد آخرین فصل حضور کارلتو در رئال مادرید هستیم و او در پایان فصل از جمع مادریدی ها جدا شده و هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده می گیرد.

با توجه به این که عملکرد رئال مادرید در این فصل نسبت به فصل گذشته دچار افت شده است، حرف ها و شایعاتی درباره این که آنچلوتی در انتهای فصل از هدایت رئال مادرید کنار گذاشته خواهد شد، مطرح شده بود.

اکنون رسانه ESPN Brasil، ادعا کرده است که کارلو آنچلوتی سرمربی جدید تیم برزیل است و قرار است که در پایان فصل جاری کارلتو هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده بگیرد و به این ترتیب دوران حضور او در رئال مادرید به پایان می رسد.

از سوی دیگر طبق ادعای این رسانه، آنچلوتی قراردادی سه ساله با تیم ملی برزیل خواهد بست و به این ترتیب قرار است تا سال ۲۰۲۶ در برزیل فعالیت کند. همچنین آنچلوتی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل موافقت کرده است و بازیکنان برزیلی رئال مادرید مثل وینیسیوس جونیور، رودریگو و میلیتائو از این قضیه با خبر هستند هر چند که هنوز این قضیه به طور رسمی تایید نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر