منچسترسیتی به دنبال بازیکن برزیلی وستهام

لوکاس پاکتا مورد توجه سران سیتی قرار گرفته است.

منچسترسیتی به دنبال بازیکن برزیلی وستهام

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از آس، منچسترسیتی به دنبال خرید یک ستاره دیگر در تابستان است و این بار دست روی لوکاس پاکتا ستاره برزیلی وستهم گذاشته است. سران منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن این بازیکن پیشنهاد ۷۰ میلیون پوندی به این بازیکن ارائه دادند.

این بازیکن ۲۵ ساله در سال ۲۰۲۲ پس از حضور در  آث میلان و لیون به لیگ برتر رفت و حالا به نظر می‌رسد که پپ گواردیولا ذره‌بین خود را روی این بازیکن گذاشته است. پاکتا از زمان حضور در لندن برای وستهم درخشیده است و البته منچسترسیتی پس از جذب متئو کواچیچ از چلسی در اوایل تابستان، به یک هافبک دیگر نیاز دارد.

وستهم دوست ندارد به راحتی ستاره تیمش را از دست بدهد، آن هم در شرایطی که دکلان رایس راهی آرسنال شد. به همین خاطر گفته می‌شود اگر سیتی قصد به خدمت گرفتن لوکاس پاکتا را داشته باشد، باید ۸۰ میلیون پوند برای او بپردازد که رقم زیادی است و شاید باعث شود سیتی از به خدمت گرفتن این بازیکن منصرف شود.

پاکتا از تابستان گذشته که از لیون به وستهام پیوست، رفته‌رفته بهتر شد و به تیمش کمک کرد تا از سقوط دور شود و لیگ کنفرانس اروپا را به دست بیاورد و قهرمان شود. هواداران وستهم در ورزشگاه یک شعار برای او ساخته‌اند: «هیچکس بهتر از لوکاس پاکتا نیست.» اگرچه این جمله کاملا درست نیست ولی می‌توان او را در زمره بهترین‌ها دانست.

گفته می‌شود که این بازیکن بند آزادسازی ۸۵ میلیون پوندی دارد اما این بند تابستان امسال فعال نیست. طبق گفته رومانو، پاکتا دوست دارد به منچسترسیتی بپیوندد اما وستهم قصد قبول کردن پیشنهاد سیتی را ندارد. پیشنهاد ۷۰ میلیون پوندی منچسترسیتی در این هفته مورد بحث قرار گرفت و باید دید وستهم چه پاسخی به آن خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر