برد دیگری در کارنامه بارسلونا / آبی اناری‌ها به قهرمانی نزدیک‌تر شدند

تیم فوتبال بارسلونا با تک گل بازیکن باتجربه خود توانست اوساسونا را از پیش رو برداشته و یک قدم به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شود.

برد دیگری در کارنامه بارسلونا / آبی اناری‌ها به قهرمانی نزدیک‌تر شدند

به گزارش مملکت آنلاین، در دومین دیدار هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خانگی از ساعت ۲۱ در نیوکمپ به مصاف اوساسونا رفت و توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد و یک گام دیگر به فتح لالیگا نزدیک شود.

شاگردان ژاوی هرناندز که به دنبال قطعی کردن قهرمانی بودند، بازی را از ابتدا هجومی آغاز کردند. در دقیقه ۲۶ اما هرناندو اوروز مدافع اوساسونا اخراج شد تا کار شاگردان آراسته سخت‌تر شود.

پس از این اتفاق بارسلونا سراپا حمله شد اما اوساسونا هم با تمام وجود دفاع کرد تا در این دیدار بازنده نباشد.

در شرایطی که بازی با تساوی رو به اتمام بود جردی آلبا که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود، برای آبی‌اناری‌ها گلزنی کرد تا سه امتیاز این دیدار در نیوکمپ بماند.

بارسلونا با ۳ امتیاز این دیدار ۸۲ امتیازی و با اختلاف ۱۴ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول یعنی رئال مادرید یک گام دیگر به قهرمانی و فتح لالیگا نزدیک‌تر شد. اوساسونا هم با ۴۴ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

در نخستین دیدار این هفته آلمریا با نتیجه ۲ بر یک از سد الچه گذشت. در دیگر دیدار مهم امشب رئال مادرید میهمان رئال سوسیداد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر