اروگوئه قهرمان جام جهانی زیر ۲۰ سال شد

اروگوئه با شکست ایتالیا، برای نخستین بار قهرمان جام جهانی زیر ۲۰ سال شد.

اروگوئه قهرمان جام جهانی زیر ۲۰ سال شد

به گزارش مملکت آنلاین، جام جهانی جوانان که به میزبانی کشور آرژانتین برگزار می‌شود با قهرمانی تیم ملی زیر ۲۰ سال اروگوئه به پایان رسید تا این تیم به اولین قهرمانی خود در این مسابقات دست یابد.

اروگوئه در دیدار پایانی رقابت‌های جام جهانی جوانان با برتری یک بر صفر مقابل ایتالیا برای نخستین بار فاتح مسابقات زیر ۲۰ سال قهرمانی جهان شد.

اروگوئه در مرحلۀ نیمه نهایی توانسته بود با تک گل اندرسون دوارته، تیم شگفتی‌ساز اسرائیل را از پیش رو بردارد. در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی ایتالیا برابر کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجۀ ۲ بر ۱ و با گل‌های چزاره کاسادی (بازیکن چلسی و آقای گل این جام) و سیمونه پافوندی (بازیکن اودینزه) در دقیقه ۸۷ توانست کره جنوبی نماینده آسیا را شکست دهد تا برای اولین بار در این ردۀ سنی گام به بازی پایانی جام جهانی جوانان بگذارد.

گفتنی است در بازی رده‌بندی نیز اسرائیل با نتیجه ۳ بر ۱ برابر کره جنوبی به پیروزی رسید تا به عنوان سوم این رقابت‌ها دست یابد. اسرائیل یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز جام جهانی زیر ۲۰ سال بود و در مرحله یک چهارم نهایی توانسته بود برزیل یکی از بخت‌های قهرمانی در این مسابقات را با حساب ۳ بر ۲ شکست دهد. آرژانتین با شش عنوان قهرمانی رکورددار قهرمانی در جام جهانی جوانان است و پس از این تیم برزیل با ۵ و صربستان و پرتغال با ۲ قهرمانی در رده‌های بعدی قرار دارند.

آرژانتین با ۶ و برزیل با ۵ قهرمانی بهترین تیم های تاریخ جام جهانی زیر ۲۰ سال هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر