جام جهانی جدید فیفا این بار برای بازیکنان بالای ۳۵ سال

جام جهانی نخبه‌ها متشکل از بازیکنان بالای ۳۵ سال برگزار خواهد شد.

جام جهانی جدید فیفا این بار برای بازیکنان بالای ۳۵ سال

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از آس، فوتبال هرگز متوقف نمی‌شود و به راه خود ادامه می‌دهد. حتی بازیکنانی که تصمیم گرفتند فوتبال را کنار بگذارند نمی‌توانند زیاد از آن دوری کنند. گروه بازیکنان نخبه (EPG)، سازمانی که برای فوتبالیست‌های نخبه ایجاد شده است، از ایجاد یک تورنمنت جدید جام جهانی برای بازیکنان بالای ۳۵ سال خبر داده است.

گروهی از کاپیتان‌های منتخب، از جمله میشل سالگادو، استبان کامبیاسو و استیو مک‌منمن به معرفی جدیدترین تورنمنت که از دسامبر ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد، پرداخته‌اند. جام جهانی بازیکنان نخبه مملو از اشتیاق و هیجان خواهد بود.

در بیانیه این گروه آمده است: هواداران به‌زودی شاهد خواهند بود که درخشش فنی هرگز از بین نمی‌رود و بازیکنان باتجربه و نخبه این موضوع را به‌خوبی نشان خواهند داد.

چه کسانی می‌توانند در جام جهانی نخبه‌ها بازی کند؟

بازیکنانی که واجد شرایط تشخیص داده می‌شوند باید یا در یک مسابقه در جام جهانی فوتبال بازی کرده باشند یا بیش از ۱۰۰ بازی ملی داشته باشند. اسپانیا، برزیل، آرژانتین، اروگوئه، فرانسه، انگلیس، ایتالیا و آلمان در اولین دوره این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. کاپیتان‌های مربوطه این تیم‌ها عبارتند از: میشل سالگادو (اسپانیا)، استیو مک‌منمن (انگلیس)، استبان کامبیاسو (آرژانتین)، امرسون (برزیل)، دیگو لوگانو (اروگوئه)، کریستین کارمبو (فرانسه)، مارکو ماتراتزی (ایتالیا) و کوین کورانی (آلمان).

مسابقات چگونه برگزار خواهند شد؟

هر مسابقه ۳۵ دقیقه به طول می‌انجامد و ۱۵ دقیقه زمان استراحت نیز بین دو نیمه خواهد بود. هیچ وقت اضافه‌ای وجود ندارد و بعد از سوت پایان بازی در صورت تساوی، بازی به طور مستقیم به ضربات پنالتی کشیده می‌شود. محل برگزاری همه بازی‌ها یکسان خواهد بود و مسابقات به صورت حذفی برگزار خواهد شد.

کدام بازیکنان در جام جهانی نخبه‌ها بازی خواهند کرد؟

درباره بازیکنانی که در این مسابقات بازی خواهند کرد مطمئن نیستیم. با این حال در مراسم معرفی این رقابت‌ها در بارسلونا، کاپیتان‌های مختلف برخی از هم‌تیمی‌های خود را معرفی کردند. کاکا، کافو و ریوالدو برای برزیل، پابلو زابالتا، ماکسی رودریگس و خاویر زانتی برای آرژانتین، داوید ویا، فرناندو مورینتس، خوان کاپدویا، گایسکا مندیتا، خواکین و کارلس پویول نیز از جمله بازیکنان اسپانیا خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر