اینترمیامی آمریکا بدنبال چند ستاره دیگر فوتبال

اینتر میامی پروژه هیجان انگیزی را دنبال می‌کند که اگر به واقعیت بپیوندد شاهد جمع شدن دوباره ستاره‌های بارسلونا دور هم خواهیم بود.

اینترمیامی آمریکا بدنبال چند ستاره دیگر فوتبال

به گزارش مملکت آنلاین، بعد از این‌که اعلام شد لیونل مسی اینتر میامی را به‌عنوان تیم آینده خود انتخاب کرده، توجهات به سمت این تیم امریکایی جلب شد. به گزارش Tys Sports این تنها جاه‌طلبی اینتر میامی نیست و این باشگاه سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و لوئیس سوارز را نیز در لیست خرید خود دارد.

در این گزارش آمده است که دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، قصد دارد تا تیمی حول محور لیونل مسی بسازد. او قصد دارد ابزار‌های مورد نیاز ستاره آرژانتینی را از میان هم‌تیمی‌های سابق این بازیکن در بارسلونا انتخاب کرده و تیمی رؤیایی در MLS تشکیل دهد.

جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس مشکلی برای پیوستن به اینتر میامی ندارند. آن‌ها در پایان فصل جاری به کار خود در جمع آبی‌اناری‌ها خاتمه دادند. لوئیس سوارز هم که در سال ۲۰۲۰ نوکمپ را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرده بود، در حال حاضر پیراهن گرمیوی برزیل را به تن دارد و احتمالاً حاضر است برای هم‌تیمی‌شدن دوباره با مسی راهی امریکا شود.

جورج ماس، مالک باشگاه اینتر میامی ساعتی پیش با انتشار یک توئیت انتقال لیونل مسی را نهایی دانست. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این باشگاه در ادامه پروژه پرهیجان خود تا چه اندازه موفق بوده و چند نفر از لیست بازیکنان یاد شده را جذب خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر