بنزما پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها رد کرد و در رئال می‌ماند

مهاجم فرانسوی فاش کرد که این هفته بازی دیگری برای رئال مادرید دارد و از لحظه لحظه حضور در این باشگاه لذت می برد.

بنزما پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها رد کرد و در رئال می‌ماند

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از مارکا، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی گفته که فعلا بازیکن رئال مادرید است و در مورد آینده خود صحبت نخواهد کرد. کریم بنزما ۱۴ سال است که در رئال مادرید بازی می کند و با این تیم جامها و عنوان های زیادی به دست آورد. او فصل قبل بعد از قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا توانست توپ طلا را به دست آورد.

بنزما درباره آینده خود در رئال مادرید گفت: من هنوز یک بازی دارم. فردا تمرین دارم  بنابراین در حال حاضر در مادرید هستم. رفتن به والدبباس برای تمرین کار نیست بلکه در ذهنم از حضور در رئال مادرید لذت می برم. 

بنزما از سال ۲۰۰۹ در رئال مادرید حضور داشت و چهار بار قهرمان اسپانیا و پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. در اکتبر سال گذشته، بنزما توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان از آن خود کرد. او به دلیل مصدومیت و درگیری با سرمربی تیم ملی فرانسه نتوانست در جام جهانی قطر شرکت کند و به کار خود در تیم ملی کشورش پایان داد.

این در حالی است که دی مارتزیو، خبرنگار حوزه نقل و انتقالات نوشت که بنزما با پیشنهاد بازی در عربستان موافقت کرده است. صحبت از ۴۰۰ میلیون یورو برای دو سال است و این فوتبالیست همچنین قرار است سفیر برنامه جام جهانی ۲۰۳۰ عربستان نیز باشد. 

رئال مادرید در آخرین هفته رقابت های  لالیگای اسپانیا میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

سانتی اونا، خبرنگار فوت مرکاتو نیز پیش از این اعلام کرد که جدایی بنزما یک شوک به سران باشگاه رئال مادرید بود؛ چرا که آنها پیش بینی نمی کردند او در تابستان از تیم جدا شود و حالا آنها مجبورند که برای انتخاب جایگزین این بازیکن هزینه زیادی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر