باخت بدموقع بایرن مونیخ به لایپزیک / بفرمای قهرمانی به زنبورها

لایپزیک در هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگای آلمان بایرن‌مونیخ را در خانه شکست داد.

باخت بدموقع بایرن مونیخ به لایپزیک / بفرمای قهرمانی به زنبورها

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های بایرن‌مونیخ و لایپزیک در چارچوب هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال بوندسلیگا آلمان، از ساعت ۲۰ شنبه شب در ورزشگاه آلیانتس آرنا با قضاوت دنیز آیتکین برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک لایپزیش به پایان رسید.

سرنوشت قهرمانی این فصل بوندسلیگا، برخلاف فصول گذشته به روزهای آخر کشیده شده و بایرن صدرنشین به کسب هر ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت تا فارغ از هر نتیجه‌ای که دورتموند در این هفته کسب کند، به صدرنشینی خود در لیگ ادامه دهد که این اتفاق رخ نداد.

بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۲۵ توسط سرژ گنابری گل اول را به ثمر برساند. نیمه دوم را شاگردان مارکو روزه بهتر آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۶۵ روی یک ضدحمله سریع، توسط کنراد لایمر گل تساوی را به ثمر رساندند.

لایپزیک کامبک خود را در این دیدار کامل کرد. کریستوفر انکونکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۶ و دومنیک ژوبوژالای در دقیقه ۸۵ باز هم از روی نقطه پنالتی برای لایپزیش گلزنی کردند و در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک لایپزیش به پایان رسید.

با این نتیجه بایرن‌مونیخ با ۶۸ امتیاز در رتبه اول باقی ماند، اما دورتموند با یک بازی کمتر تنها یک امتیاز از شاگردان توماس توخل کمتر دارد و در صورت برتری دورتموند در مقابل آگسبورگ بایرن صدر جدول را از دست خواهد داد.

لایپزیک نیز با این برتری ۶۳ امتیازی شد و جایگاه خود را در رتبه سوم تثبیت کرد تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آن‌ها قطعی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر