لیگ برتر انگلیس: منچسترسیتی اختلافش را بیشتر کرد / چلسی بالاخره با لمپارد برد

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری برابر لیدزیونایتد در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس به قهرمانی در این فصل نزدیک‌تر شد و چلسی اولین برد با فرانک لمپارد را کسب کرد.

لیگ برتر انگلیس: منچسترسیتی اختلافش را بیشتر کرد / چلسی بالاخره با لمپارد برد

به گزارش مملکت آنلاین، هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد توانست لیدز یونایتد را ۲ بر یک شکست دهد و یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شود. ایلکای گوندوگان در دقایق ۱۹ و ۲۷ گل‌های سیتی را به ثمر رساند. گوندوگان در دقیقه ۸۴ یک پنالتی را هم از دست داد تا فرصت هت‌تریک را از دست بدهد. رودریگو در دقیقه ۸۵ تک گل لیدز را به ثمر رساند.

سیتی با این پیروزی ۸۲ امتیازی شد و فاصله‌اش را با آرسنال در صدر به ۴ امتیاز رساند. لیدز هم ۳۰ امتیازی و در رده هفدهم باقی ماند.

تاتنهام هم با یک گل کریستال پالاس را شکست داد. هری کین در دقیقه ۷۹ تک گل اسپرز را به ثمر رساند. تاتنهام با این برد ۵۷ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت.

چلسی نیز برابر بورنموث به میدان رفت و توانست به هفته‌ها ناکامی و پیروز نشدن با فرانک لمپارد پایان دهد و ۳ بر یک پیروز شود. کانر گلگر در دقیقه ۹، بنوآ بادیاشیله در دقیقه ۸۲ و ژوائو فلیکس در دقیقه ۸۶ برای چلسی گلزنی کردند. ماتیاس وینا هم در دقیقه ۲۹ گل تک‌گل بورنموث را به ثمر رساند.

چلسی با این پیروزی با ۴۳ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت. بورنموث هم با ۳۹ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته است.

در دیگر دیدار همزمان هم ولورهمپتون با با تک‌گل توتی گومز در دقیقه ۹، آستون‌ویلا را شکست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر