بمب دودزا، بازی لیگ هلند را نیمه تمام گذاشت

دیدار خرونینگن و آژاکس از هفته سی‌ودوم لیگ هلند به دلیل پرتاب بمب‌های دودزای هواداران ناراضی از سقوط تیم خرونینگن پس از تنها ۱۰ دقیقه متوقف شد و نیمه‌تمام ماند.

بمب دودزا، بازی لیگ هلند را نیمه تمام گذاشت

به گزارش مملکت آنلاین، در ادامه رقابت‎‌های لیگ هلند از ساعت ۱۶ تیم‌های خرونینگن و آژاکس در چاچوب هفته سی‌ودوم به مصاف هم رفتند، مصافی که نبرد تیم یکی مانده به آخر و تیم سوم جدول بود.

این مسابقه در حالی آغاز شد که در دقیقه ششم که نتیجه بازی بدون گل مساوی بود، بمب‌های دودزا از قسمت هواداران خرونینگن به داخل زمین پرتاب شد. در ادامه، یکی از هواداران که پرچمی به همراه داشت به داخل زمین دوید و با فحاشی بر سر هیئت مدیره این اشگاه، به آنها گفت که این تیم را ترک کنند. این هوادار در نهایت دستگیر شد.

پس از اینکه بازی برای دقایقی متوقف شد، در ادامه بازیکنان به برای شروع مجدد مسابقه به داخل زمین آمدند اما بار دیگر بمب‌های دود از سوی هواداران خرونینگن به سمت زمین پرتاب شد تا این بار با تصمیم داور، مسابقه نیمه‌تمام اعلام شود.

170368868

گفتنی است سقوط تیم خرونینگن که در رده هفدهم لیگ هلند با تنها ۱۹ امتیاز قرار گرفته است به دسته پایین‌تر، خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت. آنها قبل از شروع مسابقه با بنرهایی که روی آن نوشته بود: «قرار نبود این اتفاق بیفتد. این هرگز فراموش نمی‌شود و بخشیده نمی‌شوید. دیگر جایی برای مدیران در باشگاه وجود ندارد.» خشم‌شان را نسبت به مدیریت باشگاه‌ اعلام کردند.

آنها همچنین در جریان مسابقه شعار«شرم بر تو» را علیه مدیران تیم گرونینگن می‌دادند و در نهایت پرتاب‌ بمب‌های دودزا سبب شود این مسابقه متوقف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر