بازی پرحاشیه و جنجالی آژاکس و فاینورد با حذف تیم جهانبخش همراه شد

آژاکس در دیداری پرحاشیه با برتری مقابل فاینورد در دیداری جنجالی به فینال جام حذفی هلند رسید.

بازی پرحاشیه و جنجالی آژاکس و فاینورد با حذف تیم جهانبخش همراه شد

به گزارش مملکت آنلاین، دو تیم فاینورد روتردام و آژاکس آمستردام از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال هلند در روتردام به مصاف هم رفتند تا حریف پی اس وی آیندهوون در فینال مشخص شود.

فاینورد و آژاکس در حالی روبه‌روی هم قرار گرفتند که در لیگ هلند هم به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول در جنگ قهرمانی هستند، اگر چه فاصله ۸ امتیازی فاینورد صدرنشین با آژاکس برای روتردامی‌ها یک حاشیه امنیت به وجود آورده است.

نبرد دو تیم مدعی هلند در نیمه‌نهایی جام حذفی با گل زودهنگام آژاکس آغاز شد و تادیچ در دقیقه ۱۴ آمستردامی‌ها را جلو انداخت.

فاینورد که نمی‌خواست در خانه حذف شود، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول با گل سانتیاگو خیمنز توانست یازی را به تساوی بکشانند تا چهل و پنج دقیقه اول با تساوی یک-یک به پایان برسد.

علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش کشورمان که از ابتدا در ترکیب فاینورد به میدان رفته بود، با یک سانتر دیدنی پاس گل مساوی فاینورد را به نام خودش ثبت کرد.

در نیمه دوم اما باز هم این آژاکس بود که پیش افتاد و در دقیقه ۵۱ داوی کلاسن گل دوم این تیم را وارد دروازه ولن روتر کرد تا نتیجه بازی ۲ بر یک شود.

در ادامه در حالی که ۶۰ دقیقه از بازی گذشته بود مسابقه به دلیل برخورد شی پرتاب شده توسط هواداران میزبان که به سر دیوی کلاسن هافبک آژاکس برخورد کرد، متوقف شد.

این حادثه پس از آن رخ داد که کاپیتان‌های دو طرف، دوسان تادیچ و اورکون کوکچو، نزدیک به هواداران فاینورد با هم درگیر شدند. سر کلاسن زننده گل دوم آژاکس پس از برخورد شیء دچار خونریزی شده بود و مسابقه به حالت تعلیق درآمد.

پس از توقف بازی جان دی ولف، اسطوره فاینورد و دستیار سرمربی تیم با میکروفون از هواداران فاینورد خواست این حرکت را متوقف کنند. او همچنین اضافه کرد که بازیکنان آماده هستند دوباره با گلزنی به بازی برگردند و آنها به حمایت هواداران نیاز دارند. با این حال هواداران فاینورد دقایقی بعد وارد زمین شدند.

سرانجام پس از متوقف ماندن بازی دو تیم به رختکن رفتند و پس از نزدیک به ۴۰ دقیقه و با آرام شدن جو به زمین برگشتند و مسابقه از سر گرفته شد.

در دقیقه ۶۷ جهانبخش که پاس گل داده بود، از زمین بازی خارج شد و جایش را به دنیلو داد.

با این حال تعویض‌های فاینورد اما نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت آژاکس با برتری ۲ بر یک برابر فاینورد راهی فینال جام حذفی شد تا روتردامی‌ها تمام تمرکزشان را روی لیگ برای قهرمانی بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر