بحران بزرگ در چلسی / بازیکنان خواستار جدایی شدند

اتلتیک از بحران بزرگ در تیم چلسی خبر داد که طی آن ۹ بازیکن خواستار رفتن از تیم در تابستان شدند.

بحران بزرگ در چلسی / بازیکنان خواستار جدایی شدند

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از سایت اتلتیک، ۹ بازیکن چلسی از وضعیتی که این باشگاه در آن قرار دارد ناامید شده‌اند و به دنبال خروج از این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند. تاد بوهلی مالک این باشگاه نیز که از شرایط تیم راضی نیست می خواهد دستمزد تقریباً کل تیم را کاهش دهد.

چلسی در یک بحران عمیق فوتبالی قرار گرفته است. تیم انگلیسی پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا و نتایج ضعیف در لیگ برتر، تصمیم گرفت گراهام پاتر را اخراج کند و در حال حاضر به دنبال سرمربی جدید است.

با این حال، مشکلات آن‌ها عمیق‌تر از این ها  است. ۹ بازیکن تیم اصلی از وضعیت چلسی راضی نیستند و می‌خواهند در تابستان از این تیم جدا شوند. بسیاری از این بازیکنان از تمدید قراردادهایشان در دوران تاد بوهلی پشیمان هستند؛ مالکی که از زمان ورودش ۶۰۰ میلیون یورو در چلسی سرمایه گذاری کرده اما به هیچ وجه نتوانسته به نتیجه برسد.

چلسی در حال حاضر در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد و تنها ۷ بازی تا پایان فصل باقی مانده است.

اگر تیم لندنی نتواند به هیچ تورنمنت اروپایی در فصل بعد راه پیدا کند، بازیکنان هیچ پاداشی دریافت نخواهند کرد و هیات مدیره دستمزد بازیکنان را حدود ۳۰ درصد کاهش می‌دهد. با این شرایط چند بازیکن خواهان جدایی از باشگاه در پنجره نقل و انتقالات بعدی هستند.

"اتلتیک" هیچ نامی از بازیکنانی که می‌خواهند جدا شوند گزارش نکرد اما مشخص است که چلسی ممکن است به انگولو کانته، میسون مونت، متئو کواچیچ، کریستین پولیسیچ، پیر امریک اوبامیانگ و روبن لوفتوس چیک اجازه جدایی دهد و آینده‌ای برای این بازیکنان در باشگاه تصور نمی شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر