لمپارد احتمالا سرمربی موقت چلسی می‌شود

یک روزنامه انگلیسی مدعی است چلسی قصد دارد فرانک لمپارد، سرمربی سابق و اسطوره این باشگاه را تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی تیم منصوب کند.

لمپارد احتمالا سرمربی موقت چلسی می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، چلسی دیشب در اولین بازی خود در دوران بعد از اخراج گراهام پاتر به مصاف لیورپول رفت و با ارائه عملکردی نه چندان خوب به تساوی بدون گل دست یافت. هدایت چلسی در این مسابقه به عهده برونو سالتور بود که بعد از اخراج پاتر به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده است.

حضور فرانک لمپارد در استمفوردبریج در دیدار دیشب دو تیم خبرساز شد، چرا که در تصاویر منتشر شده لمپارد در حالی دیده شد که در سکوهای وی‌آی‌پی ورزشگاه پشت سر لورنس استیوارت و پل وین‌استنلی، دو مدیر ورزشی باشگاه چلسی، نشسته بود.

روزنامه انگلیسی تلگراف امروز مدعی شد چلسی در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفته که فرانک لمپارد را تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی این تیم منصوب کند. لمپارد در شروع فصل جاری هدایت اورتون را بر عهده داشت اما در ماه ژانویه اخراج شد و از آن زمان بدون تیم بوده است. تلگراف می‌گوید مدیران چلسی نمی‌خواهند برای انتخاب سرمربی بعدی عجله کنند و برونو سالتور را هم گزینه مناسبی برای ادامه نمی‌دانند؛ در نتیجه تصمیم بر این است که لمپارد تا پایان فصل هدایت آبی‌ها را بر عهده بگیرد.

دیروز اعلام شد لوئیس انریکه در لندن به سر می‌برد تا برای به دست گرفتن سکان هدایت چلسی با مدیران باشگاه مذاکره کند. دیگر گزینه‌ای که به نشستن روی نیمکت این تیم نزدیک به نظر می‌رسد یولیان ناگلزمان است که اخیرا از بایرن مونیخ اخراج شده است. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است ناگلزمان ترجیح می‌دهد مدتی استراحت کند و از تابستان دوباره به دنیای مربی‌گری برگردد. شاید دلیل تصمیم چلسی برای تعویق انتخاب سرمربی اصلی تا تابستان همین باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر