کپی بارسلونا از روی دست رئال مادرید / آبی اناری‌ها به وایه‌کانو هم باختند

تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب رایه‌وایه‌کانو شد تا قهرمانی این تیم به تاخیر بیافتد.

کپی بارسلونا از روی دست رئال مادرید / آبی اناری‌ها به وایه‌کانو هم باختند

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های رایه‌وایه‌کانو و بارسلونا در چارچوب هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه وایکاس با قضاوت خسوس خیل مانزانو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک رایه‌وایه‌کانو به پایان رسید.

بارسلونا که با برتری مقابل اتلتیکومادرید در هفته گذشته به روند پیروزی برگشته بود با توجه به شکست رئال‌مادرید در مقابل خیرونا فرصت  این را داشت تا با برتری در این دیدار فاصله امتیازی خود را در صدر جدول بیشتر کند و می‌توانستند به رویا صد امتیازی شدن در لالیگا دست پیدا کنند اما در این امر ناکام بود.

رایه‌وایه‌کانو بازی را بهتر آغاز کرد و آلوارو گارسیا روی پاس سرجیو کاملو موفق شد در دقیقه ۱۹ گل اول را به ثمر برساند. تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت و موفق شد در دقیقه ۵۳ توسط فرانگارسیا گل دوم را وارد دروازه ترشتگن کند.

شاگردان ژاوی نتوانستند از موقعیت‌های بدست آمده خود در این دیدار استفاده کنند و در این دیدار عملکرد بسیار ضعیفی به نمایش گذاشتند و تنها ۳ شوت در چارچوب تا دقیقه ۸۰ به سمت دروازه تیم میزبان داشتند. سرانجام رابرت لواندوفسکی موفق شد در دیقه ۸۳ یکی از گل‌ها را جبران کند تا هواداران بارسلونا را در ادامه دیدار به جبران نتیجه امیدوار کند.

در ادامه تلاش بارسلونا برای گلزنی حاصلی نداشت و در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک رایه‌وایه‌کانو به پایان رسید.

با این نتیجه بارسلونا در صدر جدول ۷۶ امتیازی باقی ماند و در مقابل رایه‌وایه‌کانو با با ۴۳ امتیاز در رتبه نهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر