نکته عجیبی که درخصوص رونالدو نمی‌دانستید: مادرش می‌خواست او را سقط کند!

مادر کریس رونالدو قصد داشته به خاطر فقر از شر او خلاص شود!

نکته عجیبی که درخصوص رونالدو نمی‌دانستید: مادرش می‌خواست او را سقط کند!

به گزارش مملکت آنلاین، کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۷ ساله پرتغالی که پس از سال‌ها افتخارآفرینی در رده باشگاهی و ملی به عربستان آمده تا اکارش را در باشگاه النصر آغاز کند، دوران کودکی عجیبی را پشت سر گذاشته است.

رونالدو دوران کودکی‌اش بسیار سخت گذشت و مجبور شد درسش را رها کند تا بتواند خود را وقف فوتبال کند. 

مادرش، ماریا دولورس، سال‌ها پیش اعتراف کرد که به دلیل فقر و اعتیاد پدرش سعی کرده بود رونالدو، کوچک‌ترین فرزندش را سقط کند، اما دکتر نپذیرفت.

رونالدو در دوازده سالگی جزیره کوچک مادیرا در اقیانوس اطلس را ترک کرد تا در لیسبون به تنهایی زندگی کند و به آکادمی اسپورتینگ بپیوندد. پس از دو سال با توافق با مادرش مدرسه را ترک کرد تا روی فوتبال تمرکز کند.

برای یک نوجوان شکننده، بسیار سخت بود که به دلیل لهجه‌اش مورد تمسخر هم‌بازی‌هایش در اسپورتینگ قرار گیرد.

در ۱۵ سالگی تشخیص دادند که ضربان قلب رونالدو نامنظم است، وضعیتی که می‌توانست او را مجبور کند فوتبال را کنار بگذارد، اما او تحت عمل جراحی قرار گرفت تا راه را برای حرفه شگفت‌انگیزش هموار کند.

او در بیست سالگی و در حالی که تازه داشت اوج می‌گرفت، پدرش را از دست داد.

او در سال ۲۰۱۵ و در حالی که با رئال مادرید در اوج بود، در مصاحبه‌ای با "The Jonathan Ross Show" در پاسخ به این سوال که آیا وقتی به دوران افول برسد، حاضر است خارج از باشگاه‌های بزرگ بازی کند، گفت: «در ذهنم، می‌خواهم (حرفه‌ام) را در بالاترین سطح به پایان برسانم.»

با این حال رونالدو در نهایت حاضر شد به لیگ عربستان و تیم النصر بپیوندد تا سال‌های پایانی عمر فوتبالی‌اش را در خاورمیانه بگذراند.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر